Gjest Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Kjæresten til min venninne lyver, ikke bare til henne men til alle, han manipulerer henne veldig, han snylter spesielt på min venninne , er utro, har alltid rett og har også slått til henne et par ganger. Har også gjentatte ganger vist sinnet sitt ved å kaste ting i gulvet eller veggen, Han er 20 år, har prøvd flere ganger å fullføre skole men det går ikke for han kommer seg ikke opp om morgen. (sier han) Han kan for de som ikke kjenner han godt virke svært hyggelig og sjarmerende. Han er lett å prate med. Han takler uansett kritikk, også kritikk som er ment bra svært dårlig. 0 Siter
Kayia Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 (endret) Kjæresten til min venninne lyver, ikke bare til henne men til alle, han manipulerer henne veldig, han snylter spesielt på min venninne , er utro, har alltid rett og har også slått til henne et par ganger. Har også gjentatte ganger vist sinnet sitt ved å kaste ting i gulvet eller veggen, Han er 20 år, har prøvd flere ganger å fullføre skole men det går ikke for han kommer seg ikke opp om morgen. (sier han) Han kan for de som ikke kjenner han godt virke svært hyggelig og sjarmerende. Han er lett å prate med. Han takler uansett kritikk, også kritikk som er ment bra svært dårlig. Dette høres ut som en kjip kar, uavhengig av diagnose. Siden dette er din venninnes kjæreste, ikke din, er det eneste du kan gjøre å støtte henne. Om han er halvparten så kjip som du beskriver, håper jeg venninnen din snarlig innser at livet byr på langt bedre enn det der. Endret 7. august 2014 av Kayia 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Kanskje psykopat, men definitivt en latsabb og en drittsekk. Anonymous poster hash: d3843...848 0 Siter
FGT Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 virker umoden og barnslig, slik du fremstiller han. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Får mange lignende spørsmål hvor jeg er tvilende. Her er det imidlertid så mange ulike symptomer som peker i samme retning, så sannsynligheten er nok meget stor. Opplysningene er dog for få til at en kan konkludere. Uansett er vel dette en kar en bør kvitte seg med raskest mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.