Gå til innhold

psykopat ?

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Kjæresten til min venninne lyver, ikke bare til henne men til alle, han manipulerer henne veldig, han snylter spesielt på min venninne , er utro, har alltid rett og har også slått til henne et par ganger. Har også gjentatte ganger vist sinnet sitt ved å kaste ting i gulvet eller veggen, Han er 20 år, har prøvd flere ganger å fullføre skole men det går ikke for han kommer seg ikke opp om morgen. (sier han) Han kan for de som ikke kjenner han godt virke svært hyggelig og sjarmerende. Han er lett å prate med. Han takler uansett kritikk, også kritikk som er ment bra svært dårlig.

Skrevet (endret)

Kjæresten til min venninne lyver, ikke bare til henne men til alle, han manipulerer henne veldig, han snylter spesielt på min venninne , er utro, har alltid rett og har også slått til henne et par ganger. Har også gjentatte ganger vist sinnet sitt ved å kaste ting i gulvet eller veggen, Han er 20 år, har prøvd flere ganger å fullføre skole men det går ikke for han kommer seg ikke opp om morgen. (sier han) Han kan for de som ikke kjenner han godt virke svært hyggelig og sjarmerende. Han er lett å prate med. Han takler uansett kritikk, også kritikk som er ment bra svært dårlig.

Dette høres ut som en kjip kar, uavhengig av diagnose. Siden dette er din venninnes kjæreste, ikke din, er det eneste du kan gjøre å støtte henne. Om han er halvparten så kjip som du beskriver, håper jeg venninnen din snarlig innser at livet byr på langt bedre enn det der. Endret av Kayia
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje psykopat, men definitivt en latsabb og en drittsekk.

Anonymous poster hash: d3843...848
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Får mange lignende spørsmål hvor jeg er tvilende. Her er det imidlertid så mange ulike symptomer som peker i samme retning, så sannsynligheten er nok meget stor. Opplysningene er dog for få til at en kan konkludere.

Uansett er vel dette en kar en bør kvitte seg med raskest mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...