AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Har brukt Lamictal i mange år for bipolar lidelse. Plutselig har psykiateren min skrevet "ja" til generisk bytte av Lamictal. Jeg vil absolutt ikke ha generisk bytte! Er redd for at dette ikke skal ha 100 % lik effekt som Lamictal. Er jeg vanskelig? Har jeg rett til å motsi meg dette byttet? Anonymous poster hash: 8f308...661 Anonymous poster hash: 8f308...661 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Har brukt Lamictal i mange år for bipolar lidelse. Plutselig har psykiateren min skrevet "ja" til generisk bytte av Lamictal. Jeg vil absolutt ikke ha generisk bytte! Er redd for at dette ikke skal ha 100 % lik effekt som Lamictal. Er jeg vanskelig? Har jeg rett til å motsi meg dette byttet? Anonymous poster hash: 8f308...661 Anonymous poster hash: 8f308...661 Nei, det er du ikke i det hele tatt. 0 Siter
frosken Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Har brukt Lamictal i mange år for bipolar lidelse. Plutselig har psykiateren min skrevet "ja" til generisk bytte av Lamictal. Jeg vil absolutt ikke ha generisk bytte! Er redd for at dette ikke skal ha 100 % lik effekt som Lamictal. Er jeg vanskelig? Har jeg rett til å motsi meg dette byttet? Anonymous poster hash: 8f308...661 Anonymous poster hash: 8f308...661 Kan du ikke høre med apoteket både om det finnes synonympreparater til Lamictal for tiden og om hva du evt. vil måtte betale i mellomlegg, før du stresser? 0 Siter
slabbedask Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Har brukt Lamictal i mange år for bipolar lidelse. Plutselig har psykiateren min skrevet "ja" til generisk bytte av Lamictal. Jeg vil absolutt ikke ha generisk bytte! Er redd for at dette ikke skal ha 100 % lik effekt som Lamictal. Er jeg vanskelig? Har jeg rett til å motsi meg dette byttet? Nei, du er ikke vanskelig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Nei, du er fornuftig. Det skal dessuten være "begrenset bytte" på Lamictal. Dvs at det du har begynt med, skal du fortsette med. Sannsynligvis en forglemmelse fra legens side. 0 Siter
Gjest Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Nei, du er fornuftig. Det skal dessuten være "begrenset bytte" på Lamictal. Dvs at det du har begynt med, skal du fortsette med. Sannsynligvis en forglemmelse fra legens side. Hvorfor er det "begrenset bytte" på Lamictal? Er det slik med noen andre medisiner også? Sikkert derfor jeg for min del får bare originalen på Lamictal da.. Den og Wellbutrin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.