Gå til innhold

25 år og bruker bleie?


Gjest myra

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har blitt kjent med en type, og vi har gått ut en 3-4 ganger. Jeg har blitt ganske godt kjent med han, men han har et problem: Han må bruke bleie om natta!! Jeg syns det er utrolig kvalmt, men jeg prøvde å ikke vise det da han fortalte meg det. jeg er klar over at det sikkert er et stort problem for han, men jeg syns det er ekkelt!!

Har noen et råd om hva jeg bør gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du ikke må gjøre er å involvere deg tettere med denne mannen dersom du ikke kan akspetere at han må sove med bleie.

Han kan ikke noe for at han tisser på seg, og det siste han trenger er å få høre fra deg at det er kvalmt.

Kan du ikke aksepter at han har dette problemet har han det bedre med en jente som liker ham for den han er, med eller uten bleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke mye _du_ kan gjøre med det. Enten må du akseptere at fyren har et handikap, eller så må du velge å ikke gå ut med ham mer. Synes han var ærlig og modig som fortalte deg dette allerede etter så kort tid, det betyr sannsynligvis at det er en kronisk sykdom som han vet han må leve med, og som han selv har akseptert. Ikke forstår jeg hva som er så "kvalmt" med det, men det siste han trenger er ihvertfall ei som nå går rundt til "alle og enhver" og forteller om hans problem og latterliggjør det. Vis deg nå voksen nok til å ta et valg m.h.t om du kan akseptere dette og i tilfelle ikke - vis diskresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Det viktigste for deg er vel å finne ut om du kan akseptere at han må bruke bleie om natten.

Dette er jo et handicap han ikke kan noe før.

Jeg ville nok ha prøvd å se dette fra hans vinkel. Det kan sikkert være vanskelig for han også.

Det er jo bra at han har vært så åpen om problemet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Harket, uroterapeut

Til myra Det problemet du tar opp er ikke noe lett tema. Du har allerede fått noen råd.

Når det gjelder denne gutten du har møtt noen ganger, så kan det være flere årsaker til problemene.Det kan hos noen være medfødt, men hos andre kommet senere. Du kan forsøke å høre med ham om han har fått hjelp for detteEn del lidelser kan det være hjelp å få for. Jeg håper dere finner ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...