Gå til innhold

hører på legen her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører på legen her for han er flink,skal hs perm til helgen og gleder meg. Føler meg frisk psykisk nå,men de fant litt fysiske ting og. Er det jeg sliter med,mangel på magnesium og kalsium og høyt blodsukker og en betennelse i kroppen. Så folkens,d er ikke alltid bare psykisk. Husk å skjekk d fysiske og.

Skrevet

Har ingen vrangforestillinger eller psykotiske symotomer,risperdal hjelper.Er d ikke bra?

Skrevet

Har ingen vrangforestillinger eller psykotiske symotomer,risperdal hjelper.Er d ikke bra?

Jo, det er bra :-) Og bra at du hører på legen!

Skrevet

Kjempefine at medisin fungerer og at du skal hjem på perm :) Kvakk :)

Anonymous poster hash: 5e9cf...76d
Skrevet

Husk det nå da så du ikke prøver å trappe ned på medisiner igjen om 3 måneder.

Skrevet

Kvakk :-). Er glad de virker :-). Kommer til å huske denne sommeren slabbrdask. Vil ikke ha d sånn igjen

Skrevet

Er så glad at du har fått hjelp nå, Stjernestøv!

Skrevet

Takk for d påskelilje :-). Nå går d fremover. Har gått tur nå.

Skrevet

Men holder d ikke med fjorten dager innleggelse? Er jo hjemme jeg skal fumgere.

Skrevet (endret)

Så godt å lese Stjernestøv. Enig med Slabbedask i at du bør huske dette neste gang du tenker at du er frisk nok til å greie deg uten foreskrevne medikamenter all den tid de åpenbart funker akkurat som de skal for deg :) Lykke til og klem!

Endret av Kayia
Skrevet

Tusen takk kaiya :-). Jeg skal huske på d :-). Snakket med legen,om jeg får reise hjem snart kommer an på hvordan d går i helge . Jeg tror d går bra. Sender en klem tilbake. Takk.

Skrevet

Men dødsagst er ikke noe godt. Flere her som har det?

Skrevet

Men dødsagst er ikke noe godt. Flere her som har det?

hei!

ikke jeg, men går ikke på medisiner.

Hvorfor har du dødsangst når du går på en god coktail av medisiner?

Skrevet

Madelenemie jeg vet ikke. Legen sa jeg kom ikke til å dø i dag,likevel er jeg redd. Ble så mye fysisk også og noen ganger er jeg dårlig fysisk,noen ganger får jeg telepati som sier jeg ska dø. Mye har komt seg men ikke alt.

Skrevet

Madelenemie jeg vet ikke. Legen sa jeg kom ikke til å dø i dag,likevel er jeg redd. Ble så mye fysisk også og noen ganger er jeg dårlig fysisk,noen ganger får jeg telepati som sier jeg ska dø. Mye har komt seg men ikke alt.

Hei!

Hm

Merkelig!

Det der med telepati ...så langt har man ikke kommet.

Er du syk? eller vil du være syk?

Jeg har autisme, men vil IKKE :-( ha det, 

jeg kan tenke så klare og tydelige og rasjonelle tanker over tid at min psykiater sier, det ikke er psykisk lidelse, men annerledes nevrologisk utvikling.

Jeg tenkte tankestreken-tankefølgen, i barnehagen, derfor var jeg alene, jeg er alene også som voksen fordi sånne tanksestreker ikke er ok/vanlige

Skrevet

Jeg vil ikke være syk,er jo derfor jeg tar mefisiner. Hater medsiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...