Gå til innhold

Hva Gjør jeg med rastløsheten?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg er til tider nå etter medisinslutt ekstrem rastløs og vil være sosial hele tiden. Hva kan jeg gjøre for å døyve denne rastløsheten? Jeg vil ikke gå turer eller trene for det syns jeg er gørr kjedelig. Jeg sover veldig godt og mye, så jeg har ikke sove problemer. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få bort rastløsheten. Er det noen som vet hvordan få vekk rastløsheten uten trening?

Skrevet

Jeg er til tider nå etter medisinslutt ekstrem rastløs og vil være sosial hele tiden. Hva kan jeg gjøre for å døyve denne rastløsheten? Jeg vil ikke gå turer eller trene for det syns jeg er gørr kjedelig. Jeg sover veldig godt og mye, så jeg har ikke sove problemer. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få bort rastløsheten. Er det noen som vet hvordan få vekk rastløsheten uten trening?

Tegne eller male?

Blomsterfluen
Skrevet

Tegne eller male?

Takk for forslaget, men jeg har mistet all interesse for tegning og maling og skaping med hendene, fordi med årene har både fantasi og kreativitet evner ebbet ut av meg.

Skrevet

Det beste mot rastløshet er vel fysisk aktivitet, helst såpass at man blir sliten i kroppen.  Så det blir jo en avveining mellom hvor kjedelig du synes det er å gå tur eller trene, mot ubehagelig rastløshet.

Alternativet er en hobbyaktivitet du kan bli såpass oppslukt av at du glemmer å kjenne på rastløsheten.  Men svaret ditt til stjernestøv tyder på at det også kan bli litt vanskelig å finne noe sånt.  Liker du å lese, går det jo an å prøve med en skikkelig spennende bok.   

Skrevet

Takk for forslaget, men jeg har mistet all interesse for tegning og maling og skaping med hendene, fordi med årene har både fantasi og kreativitet evner ebbet ut av meg.

Se på supernatural, oppslukende spennende. Slipper å være kreativ da :) Jeg holder på med å lage et skjerf, drittkjedelig så har nok mistet min kreativitet jeg også. Men spennende filmer/serier okkuperer oppmerksomheten. Prøvde å male et bilde men det ble helt på trynet, serier og filmer på meg. Tungt å gå tur for meg og men går litt, bør du også gjøre...litt må du klare selv om det er gørr.

Blomsterfluen
Skrevet

Se på supernatural, oppslukende spennende. Slipper å være kreativ da :) Jeg holder på med å lage et skjerf, drittkjedelig så har nok mistet min kreativitet jeg også. Men spennende filmer/serier okkuperer oppmerksomheten. Prøvde å male et bilde men det ble helt på trynet, serier og filmer på meg. Tungt å gå tur for meg og men går litt, bør du også gjøre...litt må du klare selv om det er gørr.

Ok. Jeg ser på nickelodeon akkurat nå og jeg syns å se tv hjelper litt.

Skrevet

Ok. Jeg ser på nickelodeon akkurat nå og jeg syns å se tv hjelper litt.

Ja det hjelper å se på noe :)

Skrevet (endret)

Noen ganger kan det være like lurt å utnytte rastløsheten bedre. Det som du får ut av din rastløs nå, består som jeg skjønner av en del tomme, og lite givende ting, og som du har lite igjen for, og derfor vil du helst ikke være så rastløs. Men hvis du kunne bruke din rastløshet til å gjøre noe mer givende,ikke bare ville være sosial, så kan det også føre til at du ikke blir så rastløs hele tiden heller. Endret av FGT
Skrevet

Har du noen hobbies?

Anonymous poster hash: efd15...893

Blomsterfluen
Skrevet

Har du noen hobbies? Anonymous poster hash: efd15...893

Ja. Pinnedyr og tv.

Skrevet

Ja. Pinnedyr og tv.

Da kan du bruke tid på det. Eventuelt lese en bok. Eller gå en lang tur med musikk på øret.

Anonymous poster hash: efd15...893

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...