AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Jeg har en Bipolar 1 diagnose. For ett par uker siden skreiv jeg om oppturen min som ble karakterisert som mani. Denne uka har jeg blitt vurdert til innleggelse på akuttpost for depresjon med selvmordstanker(vet hva jeg vil gjøre om jeg skal avslutte det hele) 1. Er det vanlig å svinge så utrolig raskt?? Det er fryktelig slitsomt å ha det sånn...dvs oppturene har jeg en gang i året, er jeg heldig to/tre ganger. Men å leve med "kronisk" depresjon de dagene/ukene/mnd jeg ikke er på opptur, er fryktelig tungt. har oppfølging 2ganger per uke for tida, kan få flere/færre hvis jeg ønsker det. Jeg har også en unnvikende pf - påvist for noen uker siden, så det er vanskelig for meg å komme sammen med andre mennesker, redd for å få den for nært innpå meg. 2. Hvor hardt skal en presse seg selv for å få et bedre samspill med andre mennesker? jeg synes jeg presser meg bare ved å gå på kjøpesenteret her - kan treffe på kjentfolk som kanskje kjenner meg litt for godt sånn at det blir ubehagelig å treffe dem igjen(tidligere nabo ol.) og jeg presser meg sammen med de to jeg treffer hver uke. 3. Jeg har en varig ung uføreytelse, eier egen leilighet, men ligger under sosiale tjenesters minstenorm...kan jeg søke de om støtte til livsopphold? (Så lenge de ikke regner med lånet, som er en greie som utvider min formue- så vil hele tiden ligge 3000 under normen hver mnd, ligger likevel under normen når de 3000 er trukket fra) Anonymous poster hash: 21ecd...562 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Må legge til en ting her. Under min maniske periode var jeg på netthandelen og deltok i auksjoner...har fått mail om det og når jeg ser på mine sider inne der har jeg visst gjort dette.. (i tillegg til den bilkjøringa uten lappen med en bil som ikke var godkjent, og gåinga med hjelm uten sykkel osv) Hvordan løser jeg dette? det er ikke bare bare å forklare dette til denne siden heller. Jeg får betale, men vet ikke med hva eller hvordan jeg skal løse dette. Anonymous poster hash: 21ecd...562 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.