Blomsterfluen Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 (endret) Er det normalt etter abilify slutt å misforstå det man ser, foreksempel hvis jeg ser en hund, og tror at det ikke er hund der så er den ekte likevel? Dette skjedde meg en gang i fjor etter abilify slutt før jeg begynte igjen. Ellers nå er jeg frisk og fin og har ingen vrangforestillinger. Og et spørsmål til: hvor lang tid tar det før effekten av abilifystopp trer inn? På forhånd tusen takk for svar. Håper ikke på frekke sure svar som jeg har fått før. Endret 27. august 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Er det normalt etter abilify slutt å misforstå det man ser, foreksempel hvis jeg ser en hund, og tror at det ikke er hund der så er den ekte likevel? Dette skjedde meg en gang i fjor etter abilify slutt før jeg begynte igjen. Ellers nå er jeg frisk og fin og har ingen vrangforestillinger. Og et spørsmål til: hvor lang tid tar det før effekten av abilifystopp trer inn? På forhånd tusen takk for svar. Håper ikke på frekke sure svar som jeg har fått før. Nei, det er ikke normalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.