AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Er det normalt å føle at mannen sin jobber mye selv om han jobber 9-17? Vet han jobber å er på jobb, men han har annenhver lørdag også. Jeg er uten jobb, å synes dagene er triste.. Da jeg venter helt til fem, også er det middag og kveldslur... Jeg sliter med sjalusien, å tenker ofte at han kan ha et dobbeltliv. Men dette vet jeg jo at han ikke har tid til engang.. Må bare lufte tankene. Har verdens beste type. Bare tunge dager alene hjemme... SukkAnonymous poster hash: 63c44...457 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Jeg er liksom ensom innvendig, selv når jeg ikke er alene.. Veldig tungt.Anonymous poster hash: 63c44...457 0 Siter
Gjest Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Kan det hjelpe deg å tenke på at dette er normalen for mange, og akseptere, at partneren er i fulltidsjobb? Veldig viktig at du prøver å skaffe deg et liv du også, slik at du blir mindre ensom og sannsynligvis også tenker mindre. Det er ikke bra at du er så avhengig av han, men det vet du sikkert? Det vil dessuten hjelpe på selvfølelse og selvtillit å klare å ha et eget liv. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Nei, det er ikke normalt å føle det slik. Det er et tegn på uselvstendighet. Det er normalt at voksne arbeider full stilling, og det er normalt at dette ikke er et problem for partneren. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Nhd... Jeg er akkurat blitt 100% uføre............. Jeg sliter med nok, ikke akkurat oppløftende du :-( takk hww. ! Anonymous poster hash: 63c44...457 0 Siter
Gondor Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Nhd... Jeg er akkurat blitt 100% uføre............. Jeg sliter med nok, ikke akkurat oppløftende du :-( takk hww. ! Anonymous poster hash: 63c44...457 Følgende er blitt et mantra her inne og jeg henger meg på: Ut på tur! Jeg vet ikke hvorfor du har blitt uføretrygdet, men regner med at det er pga noe psykisk siden du er her inne eller kanskje det er en kombinasjon av fysisk og psykisk. Det er fremdeles sommer og naturen er vakker. Ta en tur i skogen eller ved sjøen. Eller du kan vandre i parker hvis du foretrekker det. Eller gå vindusshopping. Det er i hvert fall viktig å aktivisere seg selv det beste man kan. Jo før man kommer i gang med noe, jo bedre er det. Jeg er selv 100 % uføretrygdet og jeg følte enorm lettelse over å ha fått gjennom søknaden samtidig som det var en av de tristeste dagene i mitt liv da jeg leste vedtaket. Så jeg vet at det er slett ikke så greit som andre kanskje fnysende mener at det er. Jeg håper du og mannen din prater om den nye situasjonen dere har kommet opp i. Det er helt sikkert ikke så greit for ham heller. Kanskje han kan boble litt sammen med deg om hva du kan finne på fremover slik at ikke hele din verden dreier seg om ham, for det tror jeg fort kan bli slitsomt. Jeg kjenner deg ikke og famler i derfor i blinde. Du får ha meg unnskyldt hvis mine råd er helt på trynet. Jeg ønsker deg alt godt i hvert fall! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Tusen takk for fint svar!!Anonymous poster hash: 63c44...457 0 Siter
Gondor Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Jeg er liksom ensom innvendig, selv når jeg ikke er alene.. Veldig tungt.Anonymous poster hash: 63c44...457 Mener du at du er ensom innvendig også når du er sammen med mannen din? 0 Siter
Gjest Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Nhd... Jeg er akkurat blitt 100% uføre............. Jeg sliter med nok, ikke akkurat oppløftende du :-( takk hww. ! Anonymous poster hash: 63c44...457 Pst. Nhd svarte deg på det du spurte om.. Og jeg skjønner det ikke er oppløftende - men hva slags svar forventet du å få? Regner med du ville ha et ærlig svar? Uansett er dette noe du kan gjøre noe med så du får det bedre :-) får du noe terapi? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.