gråstein Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 (endret) Er det et problem om man opplever verden så forvirrende og slitsom at man foretrekker å oppholde seg i hjemmets lune hule og pusle med sitt alene? Endret 30. august 2014 av gråstein 0 Siter
ColaZero Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Er det et problem om man opplever verden så forvirrende og slitsom at man foretrekker å oppholde seg i hjemmets lune hule og pusle med sitt alene? Så lenge det ikke plager deg selv eller andre så er det vel ikke et problem? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Er det et problem om man opplever verden så forvirrende og slitsom at man foretrekker å oppholde seg i hjemmets lune hule og pusle med sitt alene? Et problem for hvem ? Det er ikke et problem for meg at du oppholder deg i hjemmets lune rede. Det gjør jeg i dag også. Er ikke noe problem det :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Er det et problem om man opplever verden så forvirrende og slitsom at man foretrekker å oppholde seg i hjemmets lune hule og pusle med sitt alene? Ikke et problem, liker meg best hjemme jeg også og det er ikke et problem. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Det er bare et problem hvis du synes det. Selv kan jeg ikke tenke meg noe særlig bedre en å være hjemme i fred og ro. 0 Siter
frosken Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Er det et problem om man opplever verden så forvirrende og slitsom at man foretrekker å oppholde seg i hjemmets lune hule og pusle med sitt alene? Jeg tenker at du beskriver noe som er uttrykk for et problem. Hvis f.eks. et ungt menneske trekker seg tilbake fra omverdenen, så ville jeg blitt svært bekymret og ønsket at vedkommende fikk hjelp slik at verden kunne oppleves litt mindre forvirrende. Hvis derimot en godt voksen person kommer frem til at vedkommende ønsker å leve tilbaketrukket, så må det være opp til vedkommende selv (jeg gidder ikke i denne omgangen å diskutere dette med selvforsørgelse også). 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Er det et problem om man opplever verden så forvirrende og slitsom at man foretrekker å oppholde seg i hjemmets lune hule og pusle med sitt alene? Nei, det høres tvert om veldig godt ut :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.