mussa Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Den går ut på at man skal helle en bøtte med isvann over seg selv, feste det til kamera og publisere det på fb. Hver sin form for moro. Du har jo på en måte mista poenget litt da.... bakgrunnen for kampanjen er å samle inn penger til ALS og sette fokus på ALS, som er en fryktelig sykdom. Hvis du allerede visste det og likevel velger å skrive det du skriver synes jeg du burde tenke deg om. Hvis ikke, så er det sånt som skjer 0 Siter
Gondor Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Du har jo på en måte mista poenget litt da.... bakgrunnen for kampanjen er å samle inn penger til ALS og sette fokus på ALS, som er en fryktelig sykdom. Hvis du allerede visste det og likevel velger å skrive det du skriver synes jeg du burde tenke deg om. Hvis ikke, så er det sånt som skjer Uff nei, det ante jeg ikke. 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Sånn her er det med meg: 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Hm... litt mer i retning hypomani dette, men bra bra... få litt fart i treskeverket. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Du har jo på en måte mista poenget litt da.... bakgrunnen for kampanjen er å samle inn penger til ALS og sette fokus på ALS, som er en fryktelig sykdom. Hvis du allerede visste det og likevel velger å skrive det du skriver synes jeg du burde tenke deg om. Hvis ikke, så er det sånt som skjer Tror de færreste bryr seg om saken (desverre) de vil bare ha "likes" på sine tullete videoer 0 Siter
fløtepus Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Tror de færreste bryr seg om saken (desverre) de vil bare ha "likes" på sine tullete videoer Folk flest er ganske dumme. 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Folk flest er ganske dumme. Det du sier her, er vel egentlig at du tror du er smartere enn gjennomsnittet. Siden intelligens er noe som må måles i forhold til noe annet. I forhold til deg er kanskje "folk flest" dumme, men i forhold til snittet så er bare 50% dumme. 0 Siter
fløtepus Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Det du sier her, er vel egentlig at du tror du er smartere enn gjennomsnittet. På ingen måte. Jeg er ganske dumm selv. 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 På ingen måte. Jeg er ganske dumm selv. I forhold til snittet? Tror du det stemmer, da? 0 Siter
mussa Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Tror de færreste bryr seg om saken (desverre) de vil bare ha "likes" på sine tullete videoer Saken har jo fått oppmerksomhet. De har samlet inn penger. Så... har det egentlig noe å si? Men du har nok rett 0 Siter
fløtepus Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 I forhold til snittet? Tror du det stemmer, da? Regner med at jeg har en IQ på rundt 80. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Saken har jo fått oppmerksomhet. De har samlet inn penger. Så... har det egentlig noe å si? Men du har nok rett Jada er helt greit altså blir jo mer publisitet for hver som henger på uansett, bare synes alt på fb blir for falskt 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Regner med at jeg har en IQ på rundt 80. Huffda. Ja, den IQen... huff huff. Nei, ærlig talt... IQ har da ingen anvendelser for å avgjøre hva slags muligheter enkeltindivider har, med mindre det er totalt alvorlig... Tror de færreste bryr seg om saken (desverre) de vil bare ha "likes" på sine tullete videoer Mener du at jeg poster masse her uten å bry meg, men bare vil ha positive kommentarer? 0 Siter
fløtepus Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Huffda. Ja, den IQen... huff huff. Nei, ærlig talt... IQ har da ingen anvendelser for å avgjøre hva slags muligheter enkeltindivider har, med mindre det er totalt alvorlig... Mener du at jeg poster masse her uten å bry meg, men bare vil ha positive kommentarer? Hvorfor er vi ellers her? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Huffda. Ja, den IQen... huff huff. Nei, ærlig talt... IQ har da ingen anvendelser for å avgjøre hva slags muligheter enkeltindivider har, med mindre det er totalt alvorlig... Mener du at jeg poster masse her uten å bry meg, men bare vil ha positive kommentarer? Nei, jeg snakket om fjæsboka og den kampanjen der 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Hvorfor er vi ellers her? Fordi vi blir sinte når folk snakker om IQ? Adferdsproblemer. Nei, jeg snakket om fjæsboka og den kampanjen der Åja, trodde du spilte et subtilt spill jeg. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Fordi vi blir sinte når folk snakker om IQ? Adferdsproblemer. Åja, trodde du spilte et subtilt spill jeg. Svært så negative tanker du har om meg da Jeg er snill og grei jeg, nesten alltid 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Svært så negative tanker du har om meg da Jeg er snill og grei jeg, nesten alltid Nei, det er meg selv jeg har negative tanker om... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Nei, det er meg selv jeg har negative tanker om... Nå må "dere" roe dere ned guttar. Anonymous poster hash: 1d6d4...efc 0 Siter
tjohei1 Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Artisten Lene Marlin skrev forleden en kronikk i Aftenposten om psykiske problemer, som har høstet mye oppmerksomhet og godord: http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Jeg-ville-ikke-leve-lenger-7688318.html Etter hva jeg registrerer har det de siste åra vært mye lignende å lese. Jeg syns det er kjempefint at "vellykka" skriver om psykiske problemer - det viser at hvem som helst kan slite, man trenger ikke være "taper" selv om man sliter. Men jeg er ikke vellykka. Så jeg sitter her og føler at jeg bare har sløst vekk de mulighetene jeg hadde. Men ingen vil vel lese om folk som bare sløser vekk mulighetene sine. Det er noe folk ser ned på. Det er ikke interessant. Så man føler seg vel helt på bunnen av samfunnet. Det er mye lettere for vellykka å stå fram om sine problemer. Særlig hvis de viser at de har kommet seg ovenpå igjen. Hvem vil vel høre om dem som har fått ødelagt livet sitt av psykisk lidelse? Jeg har inntrykk av at det som har nyhetsverdi er å høre om folk som har vært langt nede og som har kommet seg opp igjen. Luksusfellen er et eks på dette og slankeprogrammer. De som ikke greier å komme seg opp igjen er ikke av interesse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.