Health Freak Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Var på besøk og hadde det bra. Når jeg drar hjemover får jeg en visjon der han ene sier "han har det veldig godt" med sånn sikker stemme. Han mener selvsagt at jeg er snylter... Kanskje jeg kan "se" og "høre" folk på milevis avstand når de sier noe vesentlig om meg... Nå sitter de sikkert og diskuterer... Men kanskje det er riktig, og det er et luksusproblem at andre mener negative ting. Men nå ble jeg egentlig usikker på innholdet i denne posten... kanskje hjernen min kødder med meg... Men jeg har det bedre enn på lenge... mye kvikkere, det er det viktigste, at det er litt futt i kroppen... Verste er depresjon. Håper dette ikke blir slettet, og at noen svarer... er så ensom, og har bare terapeuten å snakke om hva jeg føler med... 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Nei, det er umulig å høre noen på mange mils avstand. Ergo er det fantasien din som spiller deg et puss. 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Men ble jeg sånn fnisete, når jeg leste over det jeg hadde skrevet, spesielt når jeg så avataren min, Batman. Jeg må ha en merkelig personlighet...? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Men ble jeg sånn fnisete, når jeg leste over det jeg hadde skrevet, spesielt når jeg så avataren min, Batman. Jeg må ha en merkelig personlighet...? Jeg blir også fnisete når jeg leser over det jeg selv har skrevet Jeg blir også fnisete noen ganger det er ekstremt upassende (som når breivik smilte/lo i rettsaken da ble jeg fnisete selv om det bør man ikke bli siden allvorlig sak men jeg vet ikke hvorfor jeg ble det) At du har litt merkelige tanker det er det vel ingen tvil om, men du virker som en allright fyr for det 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Takk for tilliten, Dexter! :-) Kanskje flere enn deg hadde vært sånn... men virker som det er mye forakt... Jeg blir ikke fnisete i begravelser, men jeg er jo som en trykkoker... Kommer sikkert til å fnise på mine foreldres dødsleie! :-((( Stakkars dem som fikk meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Tror ikke de snakket om deg kjære. Jeg kan også le på plasser jeg ikke burde le. 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 :-) Er vel egentlig umulig å vite noe som helst... 0 Siter
slabbedask Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Men ble jeg sånn fnisete, når jeg leste over det jeg hadde skrevet, spesielt når jeg så avataren min, Batman. Jeg må ha en merkelig personlighet...? Velkommen til klubben;) 0 Siter
slabbedask Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Jeg blir også fnisete når jeg leser over det jeg selv har skrevet. Det vil jeg tro. Særlig det "over". 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Velkommen til klubben;) Ja, du sier noe der. :-D Vi burde ha fest en gang... kost oss og tatt vare på hverandre. ;-) 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Det vil jeg tro. Særlig det "over". 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Kanskje dette er en schizofrens indre debatt... ikke godt å vite hva man støter på i dette forumet. 0 Siter
slabbedask Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Kanskje dette er en schizofrens indre debatt... ikke godt å vite hva man støter på i dette forumet. Denne tråden må virke merkelig på utenforstående? 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Ja, altså dere... det virker som slabbedask er DexterMorgans alter ego, og motsatt. Neimen ikke godt å vite... 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Neida. Jeg bare surrer. La meg på sofaen. Tror jeg har litt angst. Hvis det ikke finnes andre vonde ting. 0 Siter
slabbedask Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Ja, altså dere... det virker som slabbedask er DexterMorgans alter ego, og motsatt. Neimen ikke godt å vite... Eller kanskje det er helt annerledes? Ikke godt å vite... 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Samme for meg... :-) 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Ja, altså dere... det virker som slabbedask er DexterMorgans alter ego, og motsatt. Neimen ikke godt å vite... Ja, hvordan kan det ha seg at slabbedask og Dexter alltid er pålogget samtidig ? Det er noe muffins her, men jeg har ikke funnet ut hva enda .. 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Merkelig... her om dagen, eller var det i går, så var det en anonym som også brukte muffins og ikke det korrekte "muffens"... Han sa også det var noe "muffins" her... Så er spørsmålet: to eller ett troll? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Merkelig... her om dagen, eller var det i går, så var det en anonym som også brukte muffins og ikke det korrekte "muffens"... Han sa også det var noe "muffins" her... Så er spørsmålet: to eller ett troll? Fant ikke tråden du snakket om kom ikke opp på google eller på DOL sitt eget søk, men uansett det er en ekstremt vanlig "skrivefeil" så sier ikke så alt for mye 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.