AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Sluttet på Zyprexa uten å trappe ned. Hvor lang tid kan det ta før jeg får symptomer på sykdom igjen? Anonymous poster hash: bfe0a...c12 0 Siter
Zyprexus Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Det er totalt umulig å si med den lille informasjonen du gir. Alle reagerer ulikt på medisin og sliter med forskjellige plager og styrke på plagene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Men jeg vil gjerne høre andres erfaringer Anonymous poster hash: bfe0a...c12 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Hvis det er schizofreni som hadde vært stabil lenge, tar det vanligvis 4-10 mnd. Men et kan ta to uker. 0 Siter
Health Freak Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Hva er symptomer da? De fleste har vel symptomer hele tiden? Mener du rett og slett psykotisk? 0 Siter
Inner self Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Hos meg pleide det å ta noen uker. Selv om jeg byttet til nye medisiner som zeldox, så kom det økte symptomer. Zyprexa er best. Så jeg har ikke byttet på mange år. Men jeg regner med att jeg må snart, da jeg har blitt så tung. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. september 2014 Skrevet 9. september 2014 Sluttet på Zyprexa uten å trappe ned. Hvor lang tid kan det ta før jeg får symptomer på sykdom igjen? Anonymous poster hash: bfe0a...c12 Når jeg har sluttet med medisiner har det variert, noen dager, noen uker og noen måneder. Sist ble jeg gradvis dårlig og sommeren var fæl, håper du har en kriseplan. Det skal jeg få meg nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.