Gå til innhold

Sluttet på Zyprexa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på Zyprexa uten å trappe ned. Hvor lang tid kan det ta før jeg får symptomer på sykdom igjen?

Anonymous poster hash: bfe0a...c12
Skrevet

Det er totalt umulig å si med den lille informasjonen du gir. Alle reagerer ulikt på medisin og sliter med forskjellige plager og styrke på plagene.

Skrevet

Men jeg vil gjerne høre andres erfaringer

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis det er schizofreni som hadde vært stabil lenge, tar det vanligvis 4-10 mnd. Men et kan ta to uker.

Skrevet

Hva er symptomer da? De fleste har vel symptomer hele tiden? Mener du rett og slett psykotisk?

Skrevet

Hos meg pleide det å ta noen uker. Selv om jeg byttet til nye medisiner som zeldox, så kom det økte symptomer. Zyprexa er best. Så jeg har ikke byttet på mange år. Men jeg regner med att jeg må snart, da jeg har blitt så tung.

Skrevet

Sluttet på Zyprexa uten å trappe ned. Hvor lang tid kan det ta før jeg får symptomer på sykdom igjen?

Når jeg har sluttet med medisiner har det variert, noen dager, noen uker og noen måneder. Sist ble jeg gradvis dårlig og sommeren var fæl, håper du har en kriseplan. Det skal jeg få meg nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...