Gå til innhold

Å savne psykose, noe var vakkert <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var da en vakker opplevelse? Dette er vel noe å savne? Men i sommer var det meste mørkt, hvor ble det gode av?

Kanskje savner du det gode i psykosen på samme måte som en tidligere narkoman savner den deilige rusen?

Du husker hvor fantastisk det var, men vet at du aldri kan gå tilbake dit fordi det koster for mye.

Skrevet (endret)

Du er kjempe flink til å skrive dikt:)

Du er heldig som har fått beholde evnen til å utrykke deg godt.

Jeg selv skrev stiler, noveller osv.til topp karakter, før i tiden, nå er språket bare fattig og tungt

Og det er god å lese at det er andre ( du )som har de samme oplevelsene som meg, føles ikke så ensomt da.

Har jo truffet mange psykriatisk pasienter gjennom årene, men ikke noen som virker å ha det sånn som meg.

Alså med vakre stemmer og bilder/film.Ikke har jeg lest om det heller.

Det går jo ikke å snakke med familien om disse "tingene" de forstår ikke. Og psykriatrien sier bare..., ja du vet ikke hygglig å høre for ofte det heller.Selv om de er til god hjelp.

G.

G

Anonymous poster hash: 59856...116

Takk for det :) Men dette er gamle dikt, har ikke skrevet på noen år men kan jo prøve. Jaggu mye rart i bøkene mine og ser jeg. Har heller ikke truffet så mange pasienter som har hatt det ekstatisk, borsett fra de bipolare.

Endret av stjernestøv
Skrevet

Kanskje savner du det gode i psykosen på samme måte som en tidligere narkoman savner den deilige rusen?

Du husker hvor fantastisk det var, men vet at du aldri kan gå tilbake dit fordi det koster for mye.

Det var kloke ord ja, det koster for mye og så følger det vonde side om side med det gode.

Skrevet

Jeg har opplevd mane magiske stunder i psykoserus. Ja det går an å ha det bra i en psykose.

Men de siste gangene har jeg befunnet meg i helvete rett og slett. Vil ikke havne der igjen.

Skrevet

Jeg har opplevd mane magiske stunder i psykoserus. Ja det går an å ha det bra i en psykose.

Men de siste gangene har jeg befunnet meg i helvete rett og slett. Vil ikke havne der igjen.

Vil ikke i Helvete jeg heller derfor tar jeg medisiner-.

Skrevet

Vil ikke i Helvete jeg heller derfor tar jeg medisiner-.

Jeg har vært i helvete det er jeg sikker på. Det kan ikke finnes verre. Å føle at noen andre onde krefter styrer tungemuskulaturen. Sykt. Jeg våknet om natta å kjente at tungen beveget seg mens jeg hørte hva stemmene sa. Kan ikke være jævligere. Angrer meg nå for at jeg faktisk ikke snakket med personalet om hva stemmene sa, og at jeg var mer åpen. Jeg satt med all angsten alene. Har ikke snakket med noen om akkurat disse opplevelsene.

Skrevet

Jeg har vært i helvete det er jeg sikker på. Det kan ikke finnes verre. Å føle at noen andre onde krefter styrer tungemuskulaturen. Sykt. Jeg våknet om natta å kjente at tungen beveget seg mens jeg hørte hva stemmene sa. Kan ikke være jævligere. Angrer meg nå for at jeg faktisk ikke snakket med personalet om hva stemmene sa, og at jeg var mer åpen. Jeg satt med all angsten alene. Har ikke snakket med noen om akkurat disse opplevelsene.

Blir jo til at en holder noe for seg selv. Men det er jo godt å få snakket om det også, jeg hadde en fornuftig kontakt som hjalp meg å tenke mer rasjonellt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...