Gjest Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Hei. Jeg inntok i går 5 mg Valium kl. 10.00. I skrivende stund er det 28 timer siden. Jeg har vært innom felleskatalogen, som opplyste meg om at halveringstiden er mellom 25-50 timer. Men jeg betviler at man må vente i 50-100 timer totalt for å drikke. Jeg har tidligere stått på 15 mg Valium daglig i over et halvår, men det var i fjor. Usikker på hvor kjapt jeg forbrenner det. Men spørsmålet er enkelt nok: Er det trygt for meg å dra på fest og konsumere alkohol i kveld da det har gått 35 timer siden inntaket? Er velkjent med CNS-depresjon og lignende, men kan ikke tenke meg at det er ideelt etter så lang tid. 0 Siter
Health Freak Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Etter den første halveringstiden har gått, vil ikke alt forsvinne etter en ny halveringstid. Det er den nye konsentrasjonen som da halveres. Hvis du har en konsentrasjon på 128 blir det slik for hver halveringstid: 128 - 64 - 32 - 16 - 8 - 4 - 2 - 1 (...) Så medisinen forsvinner altså tregere enn du tenkte... Resten vet jeg ikke desverre. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Hei. Jeg inntok i går 5 mg Valium kl. 10.00. I skrivende stund er det 28 timer siden. Jeg har vært innom felleskatalogen, som opplyste meg om at halveringstiden er mellom 25-50 timer. Men jeg betviler at man må vente i 50-100 timer totalt for å drikke. Jeg har tidligere stått på 15 mg Valium daglig i over et halvår, men det var i fjor. Usikker på hvor kjapt jeg forbrenner det. Men spørsmålet er enkelt nok: Er det trygt for meg å dra på fest og konsumere alkohol i kveld da det har gått 35 timer siden inntaket? Det går nok, men vær litt forsiktig med hvor mye du drikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.