Gå til innhold

Vanlig at depresjonsfølelsen kan forsvinne midlertidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eksempel en times tid, før den plutselig skyller over en igjen som en tsunami?

Anonymous poster hash: dd77d...28e
Skrevet

Akkurat som et lite blaff av lys, før bang, og så er det rett inn i mørket igjen.

Skrevet

For eksempel en times tid, før den plutselig skyller over en igjen som en tsunami?

For min del høres dette ganske kjent ut. Mine depresjoner er ikke "flate" når de pågår, de svinger opp og ned. Jeg kan tro den er over flere dager, før den plutselig skyller over meg igjen for eksempel. Eller små svingninger som du beskriver.

Jeg kaller slike "pauser" at jeg er oppe for å trekke luft... :/

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Bedring kan starte slik. Så blir de gode stundene litt lengre og kommer litt oftere. Nå snakker jeg om depresjon slik den arter seg i sykdommen depresjon. Ikke depressive symptomer som finnes i andre diagnoser.

Skrevet

Bedring kan starte slik. Så blir de gode stundene litt lengre og kommer litt oftere. N snakker jeg om depresjon slik den arter seg i sykdommen depresjon. Ikke depressive symptomer som finnes i andre diagnoser.

Ja.. glemte å skrive at jeg er bipolar 2... beklager, det var uoppmerksomt av meg.

Ellers veldig enig i det NHD skriver.

Skrevet

Ja.. glemte å skrive at jeg er bipolar 2... beklager, det var uoppmerksomt av meg.

Ellers veldig enig i det NHD skriver.

Aldri opplevd at dette er noe tegn på varig bedring. Ikke er jeg bipolar heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...