Gå til innhold

Prinsessen og Lisa Williams


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    31

  • stjernestøv

    19

  • Maglor

    18

  • slabbedask

    12

Annonse

Jeg tror ikke prinsessen svindler folk bevisst. Jeg tror hun tror på dette selv, men jeg synes ikke det er bra i det hele tatt at hun fronter engleskolen og alt det andre som prinsesse Märtha Louise. Hun skulle holdt seg anonymt i bakgrunnen, da hadde det vært mye greiere men neppe like innbringende.

 

Norway? Å ja, det er det styrtrike landet med fjorder og skrullete kongelige. Jeg tror enkelte tenker sånn om oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får vel ikke martha apanasje? Og har hun ikke gitt avkall på prinsessetittelen?

 

Hun er prinsesse, men ikke kongelig høyhet. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke prinsessen svindler folk bevisst. Jeg tror hun tror på dette selv, men jeg synes ikke det er bra i det hele tatt at hun fronter engleskolen og alt det andre som prinsesse Märtha Louise. Hun skulle holdt seg anonymt i bakgrunnen, da hadde det vært mye greiere men neppe like innbringende.

 

Norway? Å ja, det er det styrtrike landet med fjorder og skrullete kongelige. Jeg tror enkelte tenker sånn om oss :)

Synes hun fronter noe viktig som mange tror på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært forbudt med kvakksalveri og korrupsjon av befolkningens fornuft.

Det var et elendig forslag. Tenk over hvem som vil bestemme hva som er fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et elendig forslag. Tenk over hvem som vil bestemme hva som er fornuft.

 

Ja, det var det. Men det er så irriterende at det liksom skal bli tatt på alvor. Det er noe annet om man er paranoid - hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humbug naturligvis men folk har lov til å tro på hva de vil, fra allah til det flygende spaghettimonstret og andre supervesener. Utdannelse og sunn skepsis er kuren.

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...