Gå til innhold

Prinsessen og Lisa Williams


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Desto verre. I tillegg til å svindle folk for penger, kommer de altså med vranglære.

Men for mange er det ikke vranglære, det er mange som tror på slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    31

  • stjernestøv

    19

  • Maglor

    18

  • slabbedask

    12

Vet om folk som har ofret tusenvis av timer i et forsøk på å gjøre et teknologisk bidrag til verden, ja, et faktisk bidrag, men som blir syke så det viser seg å være totalt bortkastet. Lån har de også tatt opp. Og så kommer disse spiritisme-drittene og blir rike på det ondskapsfulle svindelet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det som står i bibelen er jo rett, noe alle må følge?

vet ikke...

Jepp, la oss ha en god gammeldags heksebrenning! :D

ah det var derfor de brente hekser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet ikke...

ah det var derfor de brente hekser

Står så mye rart i bibelen, kan ikke ta det bokstavlig. Jeg hadde nok blitt brent for lenge siden i gamle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Märtha har blitt en gavepakke til republikanerne. Selv støtter jeg faktisk monarkiet, men det er definitivt på tross av Märtha, ikke på grunn av henne.

Hun må få holde på som hun vil, men da får hun avstå helt fra bruk av titler/henvisning til kongehuset, fra representasjon og fra indirekte økonomisk støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Märtha har blitt en gavepakke til republikanerne. Selv støtter jeg faktisk monarkiet, men det er definitivt på tross av Märtha, ikke på grunn av henne.

Hun må få holde på som hun vil, men da får hun avstå helt fra bruk av titler/henvisning til kongehuset, fra representasjon og fra indirekte økonomisk støtte.

Tror hun er forsiktig med å blande rollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så burde vel man sette Martha først i arverekken og kutte ut den kvinneundertrykkende loven som lar Haakon gå foran henne bare fordi han er mann. Går ut fra at Ari ikke hadde hatt noe imot å bli konge heller....

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk så burde vel man sette Martha først i arverekken og kutte ut den kvinneundertrykkende loven som lar Haakon gå foran henne bare fordi han er mann. Går ut fra at Ari ikke hadde hatt noe imot å bli konge heller....

Ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så burde vel man sette Martha først i arverekken og kutte ut den kvinneundertrykkende loven som lar Haakon gå foran henne bare fordi han er mann.

Det er jo vedtatt for neste generasjon, slik at Ingrid A blir dronning.  Det er greiest at slike endringer foretas før de prinsene og prinsessene det gjelder, blir født.  Det kan være annerledes å bli oppdratt som tronfølger enn som broren / søsteren, selv om denne forskjellen nok var mye større tidligere.

 

Flere (ikke i Norge, men f.eks. Storbritannia) som har "vært nødt til" å overta tronen som voksen fordi storebroren har omkommet eller abdisert, har beskrevet denne overgangen som sjokkartet. 

 

Jeg husker veldig godt da det nåværende kongeparet fikk barna sine.  Halve Norge hatet Sonja fra før, siden hun ikke var kongelig, og de / hun var nødt til å få en sønn, ellers måtte grunnloven (tror jeg) endres for å sikre monarkiet.  Det kom pressemelding to ganger etter at ML var født, om at Sonja var gravid, og så mistet hun etterpå - i en ny pressemelding.  Jeg misunner henne virkelig ikke den perioden.   

 

Så ble HM født, og alle var glade ;)

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vedtatt for neste generasjon, slik at Ingrid A blir dronning.  Det er greiest at slike endringer foretas før de prinsene og prinsessene det gjelder, blir født.  Det kan være annerledes å bli oppdratt som tronfølger enn som broren / søsteren, selv om denne forskjellen nok var mye større tidligere.

 

Flere (ikke i Norge, men f.eks. Storbritannia) som har "vært nødt til" å overta tronen som voksen fordi storebroren har omkommet eller abdisert, har beskrevet denne overgangen som sjokkartet. 

 

Jeg husker veldig godt da det nåværende kongeparet fikk barna sine.  Halve Norge hatet Sonja fra før, siden hun ikke var kongelig, og de / hun var nødt til å få en sønn, ellers måtte grunnloven (tror jeg) endres for å sikre monarkiet.  Det kom pressemelding to ganger etter at ML var født, om at Sonja var gravid, og så mistet hun etterpå - i en ny pressemelding.  Jeg misunner henne virkelig ikke den perioden.   

 

Så ble HM født, og alle var glade ;)

 

Pøh, jobben som dronning i Norge er nok hundre ganger mindre krevende enn statsminister og de byttes jo ut med noen få års mellomrom (tilmed Bondevik klarte seg nogenlunde bra). Gi Martha et intensivkurs over en helg så er hun klar. Lenge leve LysFonteneDronningen!

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, jobben som dronning i Norge er nok hundre ganger mindre krevende enn statsminister og de byttes jo ut med noen få års mellomrom (tilmed Bondevik klarte seg nogenlunde bra). Gi Martha et intensivkurs over en helg så er hun klar.

Men kandidatene er jo litt forberedt?  De har erfaringer fra mer enn stall og engler.

 

Hun er sikkert ikke totalt uegnet / uforberedt, hun er jo nærmest storebroren i arverekkefølgen så lenge barna hans er mindreårige.  Men både han og kongen holder nok litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...