Gå til innhold

Prinsessen og Lisa Williams


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Men kandidatene er jo litt forberedt?  De har erfaringer fra mer enn stall og engler.

 

Hun er sikkert ikke totalt uegnet / uforberedt, hun er jo nærmest storebroren i arverekkefølgen så lenge barna hans er mindreårige.  Men både han og kongen holder nok litt til.

 

Martha er jo superegnet med evnene sine. Ikke bare kan hun fortsatt snakke med sin far når han engang dør, men også sin bestefar og alle andre tidligere konger, dronninger og statsledere. Tenk på det! Få problemer som ikke kan løses med slike superkrefter.

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    31

  • stjernestøv

    19

  • Maglor

    18

  • slabbedask

    12

Forøvrig, det tynnes ut i de kongelige rekker. Fri for lyt er jo ingen, men det var vel ikke akkurat stor ståhei da kompen kom drassene med en jente med en slik fortid at de måtte lage et nytt ord 'utagerende festing'. (= les løsluppen sex, omgang med kriminelle, narkobruk og sextaper på avveie. Gøy for oss andre, men slik luksus kan ikke kongelige unne seg).

 

Så kom mr Ari, Harald må ha vært eksepsjonelt trist som faen.

 

Og det hele rundes av med at Martha snakker med engler, og det blir en faktisk debatt/'nyhet' at snåsamannen mener Martha tar feil.

Endret av adhemar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig, det tynnes ut i de kongelige rekker. Fri for lyt er jo ingen, men det var vel ikke akkurat stor ståhei da kompen kom drassene med en jente med en slik fortid at de måtte lage et nytt ord 'utagerende festing'. (= les løsluppen sex, omgang med kriminelle, narkobruk og sextaper på avveie. Gøy for oss andre, men slik luksus kan ikke kongelige unne seg).

 

Hvor får man tak I Mette Marit sextapen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak I Mette Marit sextapen?

 

Jeg tror ekskjæresten leverte den tilbake. Han hadde aldri ment at det skulle høres ut som litt blackmail eller fremstå som viktig på noen måte. Han bare følte det almeninteressende at han hadde en slik tape, og ikke skulle tjene noe på det.

 

Et usedvanelig pinglete monarki vi har, hadde jeg vært konge hadde eksen fått et ublidt møte med det mørkeste mørke av hva norsk spesialenhet hadde hatt å by på :)

Endret av adhemar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ekskjæresten leverte den tilbake. Han hadde aldri ment at det skulle høres ut som litt blackmail eller fremstå som viktig på noen måte. Han bare følte det almeninteressende at han hadde en slik tape, og ikke skulle tjene noe på det.

 

Kanskje han har tatt vare på en kopi og venter med å selge/publisere til hun er dronning :D

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har tatt vare på en kopi og venter med å selge/publisere til hun er dronning :D

La oss håpe det, om ikke annet for humorverdien. Se MM i aksjon er i og for seg ikke noe interesse for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk så burde vel man sette Martha først i arverekken og kutte ut den kvinneundertrykkende loven som lar Haakon gå foran henne bare fordi han er mann. Går ut fra at Ari ikke hadde hatt noe imot å bli konge heller....

Ari ville i tilfelle blitt like lite konge som den eventuelt fremtidige mannen til prinsesse Ingrid vil kunne bli det. Når det er en dronning som er monarken kalles mannen hennes typisk prins evt prinsgemal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har tatt vare på en kopi og venter med å selge/publisere til hun er dronning :D

Jeg tror denne sextapens potensielle ødeleggende virkning er atskillig svakere nå enn da Haakon og Mette-Marit forlovet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ari ville i tilfelle blitt like lite konge som den eventuelt fremtidige mannen til prinsesse Ingrid vil kunne bli det. Når det er en dronning som er monarken kalles mannen hennes typisk prins evt prinsgemal.

 

Øyh, undertrykking av menn! Forfriskende.

 

Jeg tror denne sextapens potensielle ødeleggende virkning er atskillig svakere nå enn da Haakon og Mette-Marit forlovet seg.

 

Om skadelige virkning vet jeg ikke, men "The Queen`s Sextape" kunne fort bli en sensasjon. Spesielt hvis den f.eks slippes under utdelingen av Nobels Fredpris eller mens Norge arangerer OL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om skadelige virkning vet jeg ikke, men "The Queen`s Sextape" kunne fort bli en sensasjon. Spesielt hvis den f.eks slippes under utdelingen av Nobels Fredpris eller mens Norge arangerer OL.

Du tror ikke kongen blir minst 85 år altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh, undertrykking av menn! Forfriskende.

On the contrary! Det er heller nedvurdering av kvinner, fordi man sier at "konge" alltid per definisjon har høyere rang enn "dronning", og derfor kan ikke monark-dronningens ektefelle kalles konge. Men er det kongen som er monarken kan kona hans være dronning - hun har da uansett lavere rang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On the contrary! Det er heller nedvurdering av kvinner, fordi man sier at "konge" alltid per definisjon har høyere rang enn "dronning", og derfor kan ikke monark-dronningens ektefelle kalles konge. Men er det kongen som er monarken kan kona hans være dronning - hun har da uansett lavere rang.

 

Sånn feminist-argumentasjon har jeg aldri skjønt meg på. De/dere skal alltid vri og vende på alt. Hvis damen får lov til å ri burde det kanskje være bra for feministen, men nei, den gang ei... for da blir hun plutselig sex-slave.

 

Det er bare kverulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn feminist-argumentasjon har jeg aldri skjønt meg på. De/dere skal alltid vri og vende på alt. Hvis damen får lov til å ri burde det kanskje være bra for feministen, men nei, den gang ei... for da blir hun plutselig sex-slave.

Det er bare kverulering.

Jøjemeg, dette var et rart svar uten sammenheng med det foran. Kanskje du burde sove på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjemeg, dette var et rart svar uten sammenheng med det foran. Kanskje du burde sove på det?

 

Jeg syns det hadde stor sammenheng. For utgangspunktet var at mannen til dronningen ikke var konge - burde du ikke være fornøyd med det, da? Nei, her skal man ikke bare ha denne ordningen, men filosofien bak det skal også være til fordel for kvinnen - for det er jo kvinneundertrykkende!

 

Som sagt - kverulering.

 

Tror det handler om makt, jeg. Det er statsfeminismen som pipler frem i alle kroker.

 

Skal vedde på at dere alle nekter å knulle menn så fort bio-ingeniørene deres klarer å skape sæd. Sånn at alle menn dør ut.

 

Og: ikke tro jeg er dum når jeg sier det, for på Jurassic Park klarte de å lage alle dinosaurene kvinner. Så det blir ikke nye menn.

 

Men blir redusert til å leve i en PETRISKÅL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ari ville i tilfelle blitt like lite konge som den eventuelt fremtidige mannen til prinsesse Ingrid vil kunne bli det. Når det er en dronning som er monarken kalles mannen hennes typisk prins evt prinsgemal.

Er ikke det mannediskriminering? Sonja er jo donning og ikke prinsesse / gemal!

Anonymous poster hash: 65071...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det hadde stor sammenheng. For utgangspunktet var at mannen til dronningen ikke var konge - burde du ikke være fornøyd med det, da? Nei, her skal man ikke bare ha denne ordningen, men filosofien bak det skal også være til fordel for kvinnen - for det er jo kvinneundertrykkende!

 

Som sagt - kverulering.

 

Tror det handler om makt, jeg. Det er statsfeminismen som pipler frem i alle kroker.

 

Skal vedde på at dere alle nekter å knulle menn så fort bio-ingeniørene deres klarer å skape sæd. Sånn at alle menn dør ut.

 

Og: ikke tro jeg er dum når jeg sier det, for på Jurassic Park klarte de å lage alle dinosaurene kvinner. Så det blir ikke nye menn.

 

Men blir redusert til å leve i en PETRISKÅL.

 

Jøss!

Anonymous poster hash: e0f6b...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler om makt, jeg. Det er statsfeminismen som pipler frem i alle kroker.

 

Skal vedde på at dere alle nekter å knulle menn så fort bio-ingeniørene deres klarer å skape sæd. Sånn at alle menn dør ut.

 

Og: ikke tro jeg er dum når jeg sier det, for på Jurassic Park klarte de å lage alle dinosaurene kvinner. Så det blir ikke nye menn.

 

Men blir redusert til å leve i en PETRISKÅL.

 

Jeg tror damer er alt for glade i sex til å gjøre noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, det er slett ikke så sikkert hvem som blir overflødig først! Nå er den kunstige livmoren like om hjørnet leste jeg. På sikt trenger dere kanskje ikke oss krevende norske kvinner. Da kan dere ha uforpliktende sex med prostituerte fra ønsket verdensdel, kjøpe egg av fattige indiske kvinner, dyrke dem i en kunstig livmor og ansette en pen au pair til å ta seg av renhold og den kjedelige delen av det å ha barn. Og så kan vi handle i spermbanken og dyrke fram avkommet uten å ødelegge figuren. Det blir koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det mannediskriminering? Sonja er jo dronning og ikke prinsesse / gemal!

Anonymous poster hash: 65071...660

morsan har forklart det ovenfor her:  Kongen står alltid "over" dronningen, derfor kan kongens kone kalles det når han er statsoverhode.  Men av samme grunn må dronningens mann ha en annen tittel når hun er statsoverhode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...