Gå til innhold

Prinsessen og Lisa Williams


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hey, det er slett ikke så sikkert hvem som blir overflødig først! Nå er den kunstige livmoren like om hjørnet leste jeg. På sikt trenger dere kanskje ikke oss krevende norske kvinner. Da kan dere ha uforpliktende sex med prostituerte fra ønsket verdensdel, kjøpe egg av fattige indiske kvinner, dyrke dem i en kunstig livmor og ansette en pen au pair til å ta seg av renhold og den kjedelige delen av det å ha barn. Og så kan vi handle i spermbanken og dyrke fram avkommet uten å ødelegge figuren. Det blir koselig:)

Ingen prostituerte eller au pair slaver for kvinnene? Sperma kun fra velhavende menn går jeg ut fra. :lol:  

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    31

  • stjernestøv

    19

  • Maglor

    18

  • slabbedask

    12

Jeg syns det hadde stor sammenheng. For utgangspunktet var at mannen til dronningen ikke var konge - burde du ikke være fornøyd med det, da? Nei, her skal man ikke bare ha denne ordningen, men filosofien bak det skal også være til fordel for kvinnen - for det er jo kvinneundertrykkende!

Som sagt - kverulering.

Hvorfor skulle man være fornøyd med at monark-dronningens mann ikke er konge, ut fra en "feministvinkling"? Tvert i mot ville det beste fra et likestillingsperspektiv være at hun hadde høyest rang uansett hva slags tittel mannen hennes har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle man være fornøyd med at monark-dronningens mann ikke er konge, ut fra en "feministvinkling"? Tvert i mot ville det beste fra et likestillingsperspektiv være at hun hadde høyest rang uansett hva slags tittel mannen hennes har.

Det enkeste er å legge ned hele kh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle man være fornøyd med at monark-dronningens mann ikke er konge, ut fra en "feministvinkling"? Tvert i mot ville det beste fra et likestillingsperspektiv være at hun hadde høyest rang uansett hva slags tittel mannen hennes har.

 

Jeg ser at du har knapper som avatar. Er det en feminist-kode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at du har knapper som avatar. Er det en feminist-kode?

Ja, dette er nymotens svar på binders! Hiv ut okkupasjonsmakta!!

Eller kanskje det muligens har noe med perlemor å gjøre. Fordi jeg er mor-san. Og en perle. Velg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen prostituerte eller au pair slaver for kvinnene? Sperma kun fra velhavende menn går jeg ut fra. :lol:  

Kun fra intelligente, velutdannede, høye og pene menn. Selvsagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er nymotens svar på binders! Hiv ut okkupasjonsmakta!!

Eller kanskje det muligens har noe med perlemor å gjøre. Fordi jeg er mor-san. Og en perle. Velg selv.

 

Nå syns jeg du tåkelegger... tyder på at du har noe å skjule...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Vi kjenner at det er tid for en oppdatering. Når man jobber så tett med energier, slik vi gjør i vårt arbeid, blir vi veldig følsomme også når energien og arbeidet ikke klinger helt sammen. Derfor skjer denne endringen nå.

 

- For det første kan det være en sjels-vår. Denne tolkningen reflekterer energiskifte på jorden etter 2012. For det andre kan navnet reflektere sjele-fjærer (som springfjærer). Her kommer assosiasjoner til å hoppe i senga — altså barnlig glede.

 

:rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes: 

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...