Gå til innhold

Vil ikke være psyk- men bør jeg la de diagnostisere?


Gjest

Anbefalte innlegg

for å kvalifisere for beskrivelsen hensynsløs så syns jeg det bør ligge ond vilje bak... 

Dette forklarer kanskje også motivet på ditt nye profilfoto? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    11

  • frosken

    10

  • Kayia

    8

  • ISW

    5

Mest aktive i denne tråden

Arfan Bhatti har en vilje om å skade andre, skade er ondt, ergo en ond vilje.

 

Navnløs unngår psykiatrien fordi hun mener de er ute etter å skade henne - ikke fordi hun ønsker å påføre barna en syk mor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du mener... det er Arfan Bhatti?

Ja, det er drapsmannen Arfan Bhatti med et hjerte rundt. Skjønner du hva du uttrykker når du velger dette som profilbilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er drapsmannen Arfan Bhatti med et hjerte rundt. Skjønner du hva du uttrykker når du velger dette som profilbilde?

 

Ja, at jeg hater han...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navnløs unngår psykiatrien fordi hun mener de er ute etter å skade henne - ikke fordi hun ønsker å påføre barna en syk mor!!!

Nei, namnlaus unngår psykiatrien fordi dps har antydet en arbeidsdiagnose (hun ikke vil ha), begrunnet i adferden hun har utvist både i og utenfor terapirommet. Siden det er så viktig for henne å ikke få denne diagnosen motsetter hun seg både utredning og behandling, og enden på visa er at ungene hennes helt uforskylt må bære konsekvensene av namnlaus' trassighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, namnlaus unngår psykiatrien fordi dps har antydet en arbeidsdiagnose (hun ikke vil ha), begrunnet i adferden hun har utvist både i og utenfor terapirommet. Siden det er så viktig for henne å ikke få denne diagnosen motsetter hun seg både utredning og behandling, og enden på visa er at ungene hennes helt uforskylt må bære konsekvensene av namnlaus' trassighet.

 

Det er avgjørende hva som er grunnen til at hun motsetter seg behandling / ikke aksepterer diagnosen, for om hun er "hensynsløs"...

 

Kanskje mener hun at psykiatrien vil skade barna hennes ved hjelp av denne diagnosen. Det er godt tenkelig, om du leser hva hun har skrevet. I såfall vil jeg si at hun handler i beste mening, og er dermed ikke hensynsløs.

 

Høres kanskje ut som kverulering, men nei det er det ikke, for det er skadelig at noen kaller deg hensynsløs når du ikke er det.

Endret av Health Freak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er avgjørende hva som er grunnen til at hun motsetter seg behandling / ikke aksepterer diagnosen, for om hun er "hensynsløs"...

 

Kanskje mener hun at psykiatrien vil skade barna hennes ved hjelp av denne diagnosen. Det er godt tenkelig, om du leser hva hun har skrevet. I såfall vil jeg si at hun handler i beste mening, og er dermed ikke hensynsløs.

 

Høres kanskje ut som kverulering, men nei det er det ikke, for det er skadelig at noen kaller deg hensynsløs når du ikke er det.

En diagnose "gjør" ingenting i seg selv, man ER ikke sin diagnose. En diagnose er en benevnelse på et sett symptomer og handlingsmønster, og er et nyttig verktøy for å jobbe konstruktivt for å bli kvitt uønsket atferdsmønster, tanker, følelser og reaksjoner som er til skade for en selv og evt andre. Å ikke fungere som omsorgsperson når du har tatt på deg en omsorgsoppgave og samtidig nekte å ikke ta i mot hjelp for å fungere, er hensynsløst både mot en selv og mot de en har omsorg for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En diagnose "gjør" ingenting i seg selv, man ER ikke sin diagnose. En diagnose er en benevnelse på et sett symptomer og handlingsmønster, og er et nyttig verktøy for å jobbe konstruktivt for å bli kvitt uønsket atferdsmønster, tanker, følelser og reaksjoner som er til skade for en selv og evt andre. Å ikke fungere som omsorgsperson når du har tatt på deg en omsorgsoppgave og samtidig nekte å ikke ta i mot hjelp for å fungere, er hensynsløst både mot en selv og mot de en har omsorg for. 

 

Hva om hun mener at "hjelpen" gjør henne til en morder, da, som går løs på sine barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkt å myrde noen ! Ligget våken i timesvis , kjenner meg uvel .. Vet ikke hva som er mitt eget beste lenger

Jeg føler med deg (selv om du ikke stoler på meg). Virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler med deg (selv om du ikke stoler på meg). Virkelig.

forresten: du er ikke den eneste jeg ikke stoler helt på her (...!!), og du fremstår jo stadig vekk troverdig og velmenende. Så:Ikke no' å bry seg med :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkt å myrde noen ! Ligget våken i timesvis , kjenner meg uvel .. Vet ikke hva som er mitt eget beste lenger

Nettopp derfor skal du la deg bli diagnostisert og behandlet. Hva er viktigst ? Egoet ditt eller å bli bedre ?

Jeg håper du velger å la dem finne ut hvordan de kan hjelpe deg for din del og familien din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om hun mener at "hjelpen" gjør henne til en morder, da, som går løs på sine barn?

herregud som du kverulerer. Ta degen bolle.

Anonymous poster hash: eed25...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor skal du la deg bli diagnostisert og behandlet. Hva er viktigst ? Egoet ditt eller å bli bedre ?

Jeg håper du velger å la dem finne ut hvordan de kan hjelpe deg for din del og familien din.

folk klarer seg bedre uten meg. Hvorfor la seg behandle av noen som ser på deg som pest?????
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er ingen klagemur ! Tror jeg må ha en pause fra dr online. Sorry

 

Ja, kanskje det hadde vært lurt.

 

Jeg blir sliten bare av å lese trådene dine, du tenker så altfor mye. Vil nesten ikke tenke på hvordan det må være for deg.

 

Prøv å rette fokuset utover en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...