laban Skrevet 17. september 2014 Skrevet 17. september 2014 http://www.nrk.no/ytring/hysterisk-feministpappa_-1.11933370 Nå har vel førsteklassingene gått på skole og SFO / AKS i en måneds tid, så da er det på tide at de får hjelp til å pynte seg litt. De kan umulig være pene nok slik de er fra naturens side, etter dagens standard. Nå har alle snart lært å lese og skal fordype seg i blogger, Facebook og Instagram, så det er på tide å fokusere på de viktige tingene. Vi er ferdige med antimobbeprogrammet der de lærer at alle er bra nok som de er, så nå skaper vi litt balanse med å la dem "bli nye" før helgen. Eller "en bedre utgave av oss selv" som det så fint heter for tiden Selv om man ser bort fra kjønnsperspektivet - hva i alle dager tenker de på? "Ordne hår og negler" på førsteklassinger? Kanskje de skulle lære dem å knytte skolissene sine først, det er også greit å kunne? Nesten synd at ikke noen av mine unger - datter eller sønn - har fått tilbud om noe tilsvarende. Da ville SFO-lederen ha fått en reaksjon fra meg som han aldri ville glemt Tenk, det blir "noe" for gutta også. Så fin at det ikke bare er jentene som trenger å fornye / forbedre / forandre seg. Kanskje gutta skal tatoveres eller få voks i håret. Man kan ikke starte for tidlig. Mange av disse er midt i tannfellingen, hva med noen enkle løstenner til alle før klassebildet tas? Jeg synes verden er gal når noen finner på å arrangere noe sånt eller stempler reaksjonene som hysteriske. Klart at både jenter og gutter kan leke med sånt, men helst på eget initiativ, takk! 0 Siter
Maglor Skrevet 17. september 2014 Skrevet 17. september 2014 Regner med det tas bilder for facebook og læreren gir karakter etter hvor mange likes barna oppnår. 0 Siter
laban Skrevet 17. september 2014 Forfatter Skrevet 17. september 2014 Regner med det tas bilder for facebook og læreren gir karakter etter hvor mange likes barna oppnår. Før- og etter-bilder hører med til en skikkelig "bli ny"-dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.