Gå til innhold

Man har lov til å ha en dårlig dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var skikkelig langt nede for en tid tilbake, men ble bedre med god hjelp og støtte fra mange.

Nå er jeg imidlertid inne i en dårlig periode, det er en del ting jeg ikke får til, ting går ikke helt som de skal, og jeg må finne ut hvordan jeg skal komme meg videre. Jeg anser det naturlig at jeg på grunn av disse tingene har en litt tung periode nå. Det er imidlertid på ingen måte slik det var sist, da opplevdes det helt annerledes. Dette er vanlig stress og mer hverdagslige problemer.

Problemet er bare at jeg opplever at mennesker rundt meg nå går på tå rundt meg, de behandler meg som at jeg ikke lenger tåler noe som helst. Jeg oppfører meg normalt, men er litt mer trøtt og sliten enn det jeg er til vanlig. Jeg har forsøkt å si at jeg bare er litt sliten, men at det ellers går greit, at jeg har litt mye osv., men det virker som alle er redde for at jeg skal knekke.

Må jeg gå rundt og smile hele dagene for å forhindre folk i å tro at jeg er på vei til å bli syk igjen. Jeg er svært takknemlig for all hjelp jeg fikk den perioden jeg var syk, men jeg ønsker ikke bli behandlet som om jeg kan knuses bare noen tar borti meg.

Hvordan kan jeg få dette frem, uten å oppfattes kritiserende og vanskelig? Skjønner jo at de ikke mener det vondt.

Anonymous poster hash: ade99...0b2
Skrevet

Det er jo bare til å si det som det er det, at du ikke er syk nå og trengs ikke behandles som om du er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...