AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 Jeg trodde at eksperter og admin så hvem som hadde skrevet anonyme innlegg, men da tok jeg vel feil. Personlig synes jeg å poste anonymt er tull, derfor har jeg heller aldri gjort det. Hvis noen vil engasjere PST og amerikansk etterretning til å finne ut hvem "Is something wrong" er, så værsågod. Så krise er det ikke. For øvrig tror jeg ikke at jeg overdriver når jeg sier at jeg vet hvem 90% av de som poster anonymt er (altså nicket). Man gjenkjennes på skrivemåte og holdninger. Jøss! 90 % ? Da lever du et usunt liv. På tide å finne på noe annet å gjøre kanskje ? Anonymous poster hash: d2799...171 0 Siter
fløtepus Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 Jøss! 90 % ? Da lever du et usunt liv. På tide å finne på noe annet å gjøre kanskje ? Anonymous poster hash: d2799...171 Så så. Det er ingen grunn til å være ufin. 0 Siter
Gjest Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Jeg vil helst være nåla i høystakken. Anonym. Men finner det bærekraftig m nick når jeg ønsker råd og faktisk legger merke til at noen følger med. Litt skummelt, terskelen for å sile personlig info blitt lavere, - da det er vanskelig å være generell bestandig ( egentlig ikke, men krever at en veier sine ord litt). Håper ingen out there identifiserer meg.. Har sagt mitt nick til x psykolog dps.. Tror ikke hun brydde seg nevneverdig. Har vel annet å pusle med en å analysere meg og hvordan jeg arter meg på nett.. Tankene er dog kanskje mer frigjorte på nett, det er vel en kjent sak. Tror jeg nå passe meg litt. Ting blir jo litt risset inn i Stein her ( vanskelig å slette, da må du bruke mye energi, når du først har skrevet noe.) burde sikkert brukt min paranoide beredskap for hva den er verd når jeg lirer av meg mer el mindre gjennomtenkt tankegods på dette forumet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Du er akkurat like anonym om du heter petter, GPn, ISW, DM eller frosk som om du heter AnonymBruker. Fordelen for meg (og dermed for deg) når du bruker et fast nick, er at jeg kan se innleggene i sammenheng og dermed gi langt bedre svar. Så derfor: Vær så kreativ at du lager deg et nick når du bruker dette forum. Hvem har størst mulighet for å få svar? De som er anonyme eller de med velbrukt nick? Anonymous poster hash: 305b4...b35 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Skrevet 20. oktober 2014 Hvem har størst mulighet for å få svar? De som er anonyme eller de med velbrukt nick? Anonymous poster hash: 305b4...b35 Det kommer an på spørsmålet, ikke på nicket, men jeg prøver å gi litt prioritet til nye brukere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Det kommer an på spørsmålet, ikke på nicket, men jeg prøver å gi litt prioritet til nye brukere. Jeg tenkte med samme spørsmål. Hvis vi ønsker svar på noe som er veldig viktig for oss så har vi et lite fortrinn hvis vi er anonyme. Anonymous poster hash: 305b4...b35 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Skrevet 20. oktober 2014 Hvis du har et nick OG har spurt om det samme x ganger tidligere, er det nok riktig at du har litt mindre sannsynlighet for å få svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.