AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Det er veldig trist at slike menneskelige feil går utover deg, og spesielt trist når du allerede har vært gjennom en så lang prosess. Dessverre skjer feil, men jeg skjønner at du er oppgitt. Jeg vet ikke hvordan din situasjon er, men jeg vil virkelig ikke anbefale å reise uten å si fra til noen, selv om jeg har forståelse for at det kan være fristende. Har du noen du kan fortelle om din frustrasjon til, og som du orker å ta kontakt med nå? Hvis du har time hos psykolog snart, ville jeg absolutt tatt det opp med henne. Jeg vet ikke om dette er et godt råd, men siden trening sikkert kan være litt vanskelig, i og med at du får i deg så lite næring, kommer jeg med det uansett. Har du noe hjemme du kan ødelegge, noe du kan knuse, rive i stykker eller lignende? Hvis du er sint, kan det være en ide å rive opp noen filler, kyle noe i veggen, eller lignende for å få ut litt frustrasjon. Har du fått i deg noe mat eller næringsrik drikke i dag? Hvordan går det med kvalmen? Anonymous poster hash: 162d7...093 0 Siter
frosken Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 da har jeg vært hos advokaten idag,kjenner jeg blir så oppgitt. grunnen til at saken ble utsatt var fordi aktor glemte å informere tiltaltes advokat om at det var kommet nye opplysninger i saken. dette beklaget han sterkt, men hva hjelper det meg,det er kun meg dette går utover og nå må jeg vente til neste år før den kommer opp igjen. fatter ikke hvordan det går an,og har virkelig mistet all tro på rettsapparatet nå. kjenner meg egentlig helt på randen nå,og har rett og slett tenkt å stikke av til syden på søndag og gi faen til alt. må bare komme meg bort nå! kommer nok ikke til å si fra til noen og skrur av mobilen for 1 uke. Det kan godt hende at det vil være ok for deg med en uke i Syden, men pass på at du ikke ender opp som etterlyst fordi en eller annen er bekymret for deg og slår alarm når du ikke er tilgjengelig. Si fra på jobb og si fra til f.eks. psykolog. Har du snakket med psykologen denne uken? 0 Siter
frosken Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg vet ikke om dette er et godt råd, men siden trening sikkert kan være litt vanskelig, i og med at du får i deg så lite næring, kommer jeg med det uansett. Har du noe hjemme du kan ødelegge, noe du kan knuse, rive i stykker eller lignende? Hvis du er sint, kan det være en ide å rive opp noen filler, kyle noe i veggen, eller lignende for å få ut litt frustrasjon. Jeg tror den typen atferd kun bidrar negativt. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Ok, da beklager jeg. Jeg ønsket bare at trådstarter skulle få ut litt aggresjon hvis hun føler hun har behov for det, men det kan godt være at det er en dårlig måte å gjøre det på. Husker bare selv den gode følelsen av å rive opp sengetøy til filler da jeg var liten. Det var da godt å få ut litt frustrasjon på den måten. Men kanskje det blir feil i denne sammenhengen. Håper du har noen du klarer å snakke med i alle fall. 0 Siter
villakulla Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Skrevet 16. oktober 2014 skal si fra på jobben,har to vakter jeg må bytte bort så det må jeg. skal til psykologen imorgen,får høre hva hun syns om dette. men tror det hadde vært godt å komme seg litt bort nå og prøve å tenke på andre ting. kastet kun opp igår så det kan være at jeg har spist lite i det siste. er fremdeles kvalm men har klart ett knekkebrød idag. skulle gjerne prøvd litt knusing av tallerkner men får meg ikke til å gjøre det. ellers trener jeg litt,sykler mye og går endel. må bare prøve å legge denne saken til side en stund,kan ikke gå sånn som dette når ny rettssak ikke kommer opp før neste år,men det er ikke lett!! tankene kverner hele tiden og jeg føler dette er skikkelig urettferdig,selv om jeg vet jeg ikke kan gjøre noe med det så trøtt nå. 0 Siter
villakulla Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Skrevet 18. oktober 2014 oki,burde kanskje skrive noe positivt nå men klare bare ikke. det første min psykolog sier idag: nå e du blitt så tynn"""" ja vet jeg har tatt av nå men ikke dette jeg liker å snakke om. ,men nå e jeg skikkelig barnslig og rømmer bare vekk fra alt,orker ikke mer. så god helg til dere alle,hilsen utrolig barnslig og lei av livet!!!! for real 0 Siter
frosken Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Håper du får en ok uke i Syden. Prøv å få i deg godt med næring. 0 Siter
villakulla Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Skrevet 23. oktober 2014 hm,hjalp ikke mye med varme nei! ikke lyst te noe nå! fått melding fra advokat,saken komme opp i mars, og så nye avhør,så er det å vente ett halvt år til,herlig!!!! 0 Siter
frosken Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 hm,hjalp ikke mye med varme nei! ikke lyst te noe nå! fått melding fra advokat,saken komme opp i mars, og så nye avhør,så er det å vente ett halvt år til,herlig!!!! Det var lenge å vente. Du må prøve å finne en eller annen måte hvor du får lagt vekk saken inne i hodet ditt i noen måneder nå. Kan ikke la den dominere livet ditt slik fremover som den har gjort i det siste. Forhåpentligvis har du i det minste fått fylt opp med litt D-vitaminer. Det bare regner her hjemme, så du har ikke gått glipp av noe :-( 0 Siter
villakulla Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Skrevet 24. oktober 2014 Det var lenge å vente. Du må prøve å finne en eller annen måte hvor du får lagt vekk saken inne i hodet ditt i noen måneder nå. Kan ikke la den dominere livet ditt slik fremover som den har gjort i det siste. Forhåpentligvis har du i det minste fått fylt opp med litt D-vitaminer. Det bare regner her hjemme, så du har ikke gått glipp av noe :-( hei,ja,jeg både ser og hører og vet at det du sier er riktig. må bare prøve å skru av en stund. men er ikke så lett når jeg skal holde på å springe i avhør og bli minnet på det hele tiden men har en mye bedre dag idag,fått vært på stranda og solt meg,spist!!! og slappet av. og d-vitaminer får jeg 0 Siter
villakulla Skrevet 4. november 2014 Forfatter Skrevet 4. november 2014 hei igjen, kanskje jeg burde starte en ny tråd nå men fikk det ikke helt til. hadde trodd at jeg ville være litt bedre etter hvert, litt gladere kanskje. men situasjonen er helt motsatt. kjenner meg skikkelig nedfor og har bare lyst å sove hvis jeg haddde kunnet. orker ingenting utenom jobb og kjenner at jeg ikke har glede av noe for tiden. til og med julen som nærmer seg og som jeg vanligvis virkelig er veldig glad i og gleder meg til. har brukt cipralex i over to mnd nå men føler meg ikke bedre. skal til legen om to uker, burde jeg øke dosen? kjenner rett og slett at jeg ikke vet om jeg har lyst å være i denne verden og det er ikke slik jeg vil ha det. 0 Siter
villakulla Skrevet 6. november 2014 Forfatter Skrevet 6. november 2014 denne sangen tenker jeg på nå: livet har aldri non gang vært rettferdig, det går opp det går ned det går hit det går dit,det er alltid ett strev og ett jævla slit!!!! negativ jeg? JA! 0 Siter
frosken Skrevet 6. november 2014 Skrevet 6. november 2014 Jeg synes det er bra at det hjelper deg å være på jobb, at du i korte perioder klarer å fokusere på noe utenfor deg selv og at det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.