Gå til innhold

For en uke siden kollapset jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ok.

Men jeg har sluttet med de medisinene som ga meg så mye energi, fikk ikke sove om natten, og min mann sa noe som fikk meg til å stoppe, han vet ikke om det med medisinene, men uten , hadde jeg ikke klart det jeg klarte:-(

Han sa noe om at jeg var blitt aggresiv?:-( da bråstoppet jeg, for det ringte en bjelle ( det betyr at jeg kom på noe jeg hadde lest om sånne medisiner, = ringer bjelle) medisiner eller stimuli, det var vel mer stimuli for meg, da jeg vil være normal! Men jeg oppførte meg ukritisk i en situasjon på studiet, maste på en mann, og jeg ville altså ikke oppført meg sånn uten medisiner, det fordi jeg er normalt mer i egne tanker.

Jeg fikk også en tendens til å ta sjangser som overrasket meg i trafikken?:-( heldigvis at jeg har evnen til å tenke fornuft. Jeg lurte selv på hva som gikk av meg!

Nå har jeg fått vedtak på oxytocin:-) får dekket det:-) og da begynte jeg på det for et par dager siden:-)

Det frister meg å ta medisiner som gir meg mer overskudd, men jeg vil ikke endre personlighet??

Jeg drar derfor på møtet nå, jeg fikset det også, det der med tilretteleggingstjenesten.

Saken er jo at jeg har en grunnleggende uro, men det skyldes nok autisme som min psykiater sier og det kan ikke dekstroamfetamin hjelpe mot:-( de beskrev dette som en flakkende uro som barn, gikk frem og tilbake, reiste meg satt meg, gikk rundt tok mange ganger på ting, før jeg blir helt rolig, når uroen slipper, gjerne hvis jeg får en bok som interesserer meg, men da stopper jeg ikke lese, så alt er så intenst på en måte, ikke lett for dere å forstå, men min psykiater sier dette er en svært autistisk atferd, og nå vet jeg Temple Grandim hadde det samme:-(

Hvis jeg ikke kan ta medisiner trenger jeg tilrettelegging for min autisme, så jeg drar nå på møtet umedisinert, også får det bare synes at jeg ikke er så aktiv, jeg virker avflatet, utrykksløs , men jeg er ikke det, det er bare det at følelsene syns ikke så godt på utsiden . Jeg blir minus aggresiviteten, hvis min mann hadde rett, mer vanlig aktiv med sentralstimulerende. Jeg jeg vil ikke endre personlighet.

Er det på grunn av medisiner du har vært så annerledes de siste månedene? Jeg kjenner deg nesten ikke igjen fra de innleggene du skrev for halvannet år siden. Da var du bare snill og søt. I det siste har du hatt mange nedlatende innlegg om mennesker uten autisme.

Anonymous poster hash: 367a7...9e7

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

37

• Health Freak

21

• slabbedask

9

• stjernestøv

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det på grunn av medisiner du har vært så annerledes de siste månedene? Jeg kjenner deg nesten ikke igjen fra de innleggene du skrev for halvannet år siden. Da var du bare snill og søt. I det siste har du hatt mange nedlatende innlegg om mennesker uten autisme.

Anonymous poster hash: 367a7...9e7

Det er da ikke noe å bry seg om. Blir dere virkelig fornærmet/såret over det?

Skrevet

Jeg ble ikke såret.

Skrevet

Nei

Skrevet

Nei, men de sier noe om hennes, og hennes endringer i personlighet. Det er verst for henne selv, for det virker som om hun fikk et mer og mer forskrudd bilde på virkeligheten... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...