YoplaitDouble Skrevet 24. september 2014 Skrevet 24. september 2014 Da har legen hjulpet meg med henvisning til "Raskere tilbake" som først ble avslått, men som jeg fikk beskjed om å søke om på nytt. Og det beste med det er at behandlingen hovedsakelig foregår etter arbeidstid. Så til medisinene igjen da. Fastlegen vil inntil videre behandle meg etter bipolar-doseringen av Seroquel pga hendelsen min med cipralex-oppstart for to år siden. Så nå skal jeg forsøke 300mg (ikke generisk bytte, takk for tipset NHD ). I tillegg legger jeg til 150mg Wellbutrin som var etter eget ønske for å hjelpe med motivasjon og tilbakslyst. Jeg blir jo tydeligvis ikke kvitt den lille skyen som har senket seg over meg i løpet av de siste årene.Blir spennende å se om dette gir bedre effekt. Håper bare NA-effekten ikke blir for mye av det gode. Sammen med seroquel og dopamin kan det jo hende det blir bra (?). Helt random: Jeg slet med migreneanfall før, og har nettopp lest at dette kan relateres til angst/depresjon/bipolar lidelse. Noen som vet mer om dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.