frosken Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Ja, det er kjiipt når folk oppfører seg så stygt.Anonymous poster hash: 9ab7c...ab1 Jeg synes ikke tårnsvale har oppført seg dårlig i forhold til deg, og om hun skulle ha skrevet noe som var egnet til å såre deg, så har du overgått henne mange ganger i omfanget av kjipe kommentarer. Jeg synes du skal nekte deg selv å fortsette på denne måten. Du dummer deg ut.
Gjest Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Hhwww: Jeg reagerte på det kun fordi det var et ekspertsvar. Hadde det ikke blitt sitert som det og bejublet på den måten hadde det bare vært en av flere dumme kommentarer her inne som jeg også kunne reagert på.Anonymous poster hash: 9ab7c...ab1 Ja, men det er likevel (etter min mening) en grov handling å beskylde en annen person (og som attpåtil kun ville deg vel) for å mobbe og å bruke hersketeknikk. Jeg får tanker om at du selv bruker en ubevisst hersketeknikk mot henne.. Men jeg verken beskylder deg for det eller påstår det. Du _føler_ deg mobbet og du _føler_ at hun bruker hersketeknikk. Og det er helt greit at du gjør det. Jeg respekterer at du har slike følelser. Jeg opplever selv lignende følelser til tider når jeg får motbør jeg reagerer kraftig på og som jeg _føler_ er urettmessig. Men det er når du beskylder henne for det og påstår det at jeg for min del reagerer så sterkt på det, for mobbing og hersketeknikk er svært sterke ting. Etter min mening burde du gått skikkelig inn i deg selv og deretter bedt tårnsvale om unnskyldning.
Anbefalte innlegg