slabbedask Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Da kan man sammenligne resultater. Hvis man i tillegg til en diagnose av alvorlig omfang har papirer på gode resultat på en IQ-test, bør man kunne føle seg fornøyd. Alle ønsker å se på seg selv som en helt... Bare bortsett fra MorganDexter og meg, som ønsker å se på oss selv som avskum. Er du sikker på at Dexter er enig i det? 0 Siter
tonie Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Da kan man sammenligne resultater. Hvis man i tillegg til en diagnose av alvorlig omfang har papirer på gode resultat på en IQ-test, bør man kunne føle seg fornøyd. Alle ønsker å se på seg selv som en helt... Bare bortsett fra MorganDexter og meg, som ønsker å se på oss selv som avskum. Dere skryter nå fælt av hvor smarte dere er. Dere ønsker kanskje å se på dere som avskum, men den skrytingen som nesten alltid følger med avskumspratet gjør vi ender opp med noe mer i retning misforståtte, mistilpassede genier i en verden full av duracellsauer. 0 Siter
Health Freak Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Dere skryter nå fælt av hvor smarte dere er. Dere ønsker kanskje å se på dere som avskum, men den skrytingen som nesten alltid følger med avskumspratet gjør vi ender opp med noe mer i retning misforståtte, mistilpassede genier i en verden full av duracellsauer. Vil gjerne se en lenke til et sted hvor jeg skryter av hvor smart jeg er... 0 Siter
tonie Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Vil gjerne se en lenke til et sted hvor jeg skryter av hvor smart jeg er... Dere gutta bytter nick så ofte at jeg sliter med å huske hva dere har kalt dere og derfor vet jeg ikke hvem jeg skal søke etter, men jeg kjenner dere gjerne igjen etter en stund på grunn av sutring, avskum og misforstått geni-greiene. 0 Siter
Health Freak Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Dere gutta bytter nick så ofte at jeg sliter med å huske hva dere har kalt dere og derfor vet jeg ikke hvem jeg skal søke etter, men jeg kjenner dere gjerne igjen etter en stund på grunn av sutring, avskum og misforstått geni-greiene. Kjenner meg ikke igjen i "misforstått geni", selv om jeg er avskum (og sutrer fælt). Men det får det være opp til hver enkelt hva man mener om. 0 Siter
Høstløv Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Dere skryter nå fælt av hvor smarte dere er. Dere ønsker kanskje å se på dere som avskum, men den skrytingen som nesten alltid følger med avskumspratet gjør vi ender opp med noe mer i retning misforståtte, mistilpassede genier i en verden full av duracellsauer. Er ikke disse tre den samme med tre forskjellige nick? 0 Siter
Health Freak Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Er ikke disse tre den samme med tre forskjellige nick? Snakker du med deg selv igjen nå da? 0 Siter
slabbedask Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 (endret) Er ikke disse tre den samme med tre forskjellige nick? Nei. (Det kan sikkert webmaster bekrefte.) Endret 29. september 2014 av slabbedask 0 Siter
frosken Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Er ikke disse tre den samme med tre forskjellige nick? Jeg er overbevist om at de er tre forskjellige personer. De er ganske forskjellige selv om de liker hverandre. 0 Siter
slabbedask Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Jeg er overbevist om at de er tre forskjellige personer. De er ganske forskjellige selv om de liker hverandre. Det er ihvertfall garantert minst to forskjellige personer. 0 Siter
Høstløv Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Nei. (Det kan sikkert webmaster bekrefte.) OK, jeg trodde det for dere er her alltid på samme tid, aldri en og en. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 OK, jeg trodde det for dere er her alltid på samme tid, aldri en og en. Jeg har lagt merke til det samme. Tviler på at det er tre tipper en eller to maks. Noe annent ville vært for usannsynlig med tanke på postingstidspunkter 0 Siter
Health Freak Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Jeg har lagt merke til det samme. Tviler på at det er tre tipper en eller to maks. Noe annent ville vært for usannsynlig med tanke på postingstidspunkter Jeg tipper 1. Siden det postes fra 00:00 til 23:59 for "alle" "oss" "tre" gutten"e". 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Jeg tipper 1. Siden det postes fra 00:00 til 23:59 for "alle" "oss" "tre" gutten"e". Det er litt forskjell på de tre da, sensurere navnene slik at ingen av de blir fornærmet, her er min vurdering: person1 : Mislykket i sosiale situasjoner, sutrete, ustabil, smart, tullete, litt datanerd person2 : Mislykket i sosiale situasjoner, litt deprimert men sjeldent, smart, tullete, datanerd person3 : Mislykket i sosiale situasjoner, likegyldig, fjortizz, smart, tullete, datanerd Må si jeg er imponert over at Frosken har lagt merke til forskjellene for det er ganske mye likheter og man må se ganske nøye før man ser forskjellene 0 Siter
Health Freak Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 (endret) Det er litt forskjell på de tre da, sensurere navnene slik at ingen av de blir fornærmet, her er min vurdering: person1 : Mislykket i sosiale situasjoner, sutrete, ustabil, smart, tullete, litt datanerd person2 : Mislykket i sosiale situasjoner, litt deprimert men sjeldent, smart, tullete, datanerd person3 : Mislykket i sosiale situasjoner, likegyldig, fjortizz, smart, tullete, datanerd Må si jeg er imponert over at Frosken har lagt merke til forskjellene for det er ganske mye likheter og man må se ganske nøye før man ser forskjellene Vel, det er stor redundans her da. "Mislykket i sosiale situasjoner", "smart", "tullete", "datanerd". Men nå må vi ikke terge Admin mer. Forøvrig: "we are legion". Endret 29. september 2014 av Health Freak 0 Siter
khazz Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Jeg har asperger, ble diagnotisert som 8åring! 0 Siter
khazz Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 ok, hvor gammel er du nå ? 23 nå! 0 Siter
FGT Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Hva har forandret seg hos deg med årene, syns du ? Ja foruten at du til dels har blitt voksen da ? 0 Siter
khazz Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Hva har forandret seg hos deg med årene, syns du ? Ja foruten at du til dels har blitt voksen da ? En del har blitt bedre, jeg var helt håpløs sosialt sett, når jeg var barn-ungdom, Men har blitt en del bedre nå. har utviklet sosial angst og depresjon, som tilleggs diagnoser desverre. jeg fungerer greit i samtaler med 1 person om gangen, men ikke så bra med flere. Bruker veldig lite kroppsspråk, og skjønner heller ikke andre sitt kroppsspråk særlig godt. Jeg føler kanskje ikke at så fryktelig mye egentlig har forandret seg, annet enn at jeg kanskje har flere interesser, og fungerer noenlunde bedre sosialt.. Jeg fungerte dårlig sosialt før, og fungerer fremdeles dårlig sosialt nå også, men ikke så dårlig at alle og en hver mann med en gang skjønner at jeg har en diagnose. Jeg har prøvd noen jobber, igjennom NAV dessverre, og dette har vært komplett mislykkede praksiser. Enten har jeg blitt tvunget til å samarbeide med folk som ikke har tatt tilstrekkelig hensyn, ellers har jeg fått jobber som ikke samsvarer med evner eller interesser, gjerne begge deler i kombinasjon. Har fullført videregående, fikset ikke det sosiale på skolen, med gruppearbeid osv. så sluttet halvveis andre året, men tok opp resten som privatist, noen år seinere. Har prøvd meg på noen utdanninger, men som vanlig var det det sosiale som fellet meg… 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.