Gå til innhold

Kan man ha angst når man tar AP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar jo risperdal men føler meg ikke bra selvom. Var på butikken og følte jeg skulle dette sammen, det ble tåkete og ekkelt og jeg ble redd av dette. Er dette angst eller kan det være noe fysisk? Det er så lite jeg kan gjøre for jeg får dette her, hva kan det være? Er og redd det er feil jeg tar risperdal, kan det være de som forårsaker dette?

Skrevet

Jeg fikk angst av Abilify tidligere, kunne f.eks komme i butikken eller bussen med mange mennesker. Men det ga seg heldigvis med tiden.

Skrevet

Jeg fikk angst av Abilify tidligere, kunne f.eks komme i butikken eller bussen med mange mennesker. Men det ga seg heldigvis med tiden.

Blir jo redd av dette, hvilke reaksjoner fikk du? Er jo redd jeg er dødssyk, føler meg jo sletts ikke bra.

Skrevet

Hvis det er pga psykosen i sommer, betyr det at jeg må ha det som dette i to tre år? Tåler virkelig veldig lite :(

Skrevet

Du skriver jo at det skjedde noe fysisk med deg, og du ble redd. Det blir jo litt som at noen skremmer deg og du blir redd. Det er jo en del av å være menneske at man blir redd når det skjer noe skummelt. Til sammenligning, når jeg får mange "hjertesmell" så kan jeg bli redd, selv om selve angsten min er godt behandlet.

Det er vanskelig å si hva som skjedde. Siden ting ble tåkete og følte at du skulle dette sammen var det kanskje et lite blodtrykksfall. Det er ikke farlig. Men hvis det gjentar seg kan du jo snakke med legen om det?

Skrevet

Du står ikke på for høy dose da? Jeg blir kjempetung og trøtt av bare litt for mye Sobril. Orker nesten ikke bevege meg da, og da blir jeg redd.

Kanskje du også er litt sliten og har beveget det litt lite i det siste?

Skrevet

Du skriver jo at det skjedde noe fysisk med deg, og du ble redd. Det blir jo litt som at noen skremmer deg og du blir redd. Det er jo en del av å være menneske at man blir redd når det skjer noe skummelt. Til sammenligning, når jeg får mange "hjertesmell" så kan jeg bli redd, selv om selve angsten min er godt behandlet.

Det er vanskelig å si hva som skjedde. Siden ting ble tåkete og følte at du skulle dette sammen var det kanskje et lite blodtrykksfall. Det er ikke farlig. Men hvis det gjentar seg kan du jo snakke med legen om det?

Ok, syns det er veldig vanskelig å skille psykisk og fysisk.

Skrevet

Du står ikke på for høy dose da? Jeg blir kjempetung og trøtt av bare litt for mye Sobril. Orker nesten ikke bevege meg da, og da blir jeg redd.

Kanskje du også er litt sliten og har beveget det litt lite i det siste?

Er 4 mg risperdal høyt da? Men kan jo være jeg ikke tåler den medisinen, vet ikke- Beveger meg jo omtrent ikke, kan jo ikke det når jeg får dette her hele tiden.

Skrevet

Ok, syns det er veldig vanskelig å skille psykisk og fysisk.

Det er jo fordi det egentlig ikke er noe som heter fysisk og psykisk. Vi er ett menneske, vi er ikke delt opp i en kropp og en hjerne :)

Skrevet

Det er jo fordi det egentlig ikke er noe som heter fysisk og psykisk. Vi er ett menneske, vi er ikke delt opp i en kropp og en hjerne :)

Det gjør det vanskelig iallefall.

Skrevet

Er 4 mg risperdal høyt da? Men kan jo være jeg ikke tåler den medisinen, vet ikke- Beveger meg jo omtrent ikke, kan jo ikke det når jeg får dette her hele tiden.

Jeg tror man bare må tvinge seg til å være i aktivitet. 

Anonymous poster hash: f8a53...bf2

Skrevet

Jeg tror man bare må tvinge seg til å være i aktivitet. 

Forstår det, men det er vanskelig det når jeg blir så dårlig at jeg ikke klarer å stå på bena.

Skrevet

Forstår det, men det er vanskelig det når jeg blir så dårlig at jeg ikke klarer å stå på bena.

Har du fått sjekket blodtrykket?

Skrevet

Har du fått sjekket blodtrykket?

Når jeg var innlagt var blodtrykket bra, eneste pulsen som var høy.

Skrevet

Klrer ikke fungere, kan dette være bare psykisk? Er så lei og fortvilet over dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...