stjernestøv Skrevet 25. september 2014 Skrevet 25. september 2014 Tar jo risperdal men føler meg ikke bra selvom. Var på butikken og følte jeg skulle dette sammen, det ble tåkete og ekkelt og jeg ble redd av dette. Er dette angst eller kan det være noe fysisk? Det er så lite jeg kan gjøre for jeg får dette her, hva kan det være? Er og redd det er feil jeg tar risperdal, kan det være de som forårsaker dette? 0 Siter
miakami Skrevet 25. september 2014 Skrevet 25. september 2014 Jeg fikk angst av Abilify tidligere, kunne f.eks komme i butikken eller bussen med mange mennesker. Men det ga seg heldigvis med tiden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. september 2014 Forfatter Skrevet 25. september 2014 Jeg fikk angst av Abilify tidligere, kunne f.eks komme i butikken eller bussen med mange mennesker. Men det ga seg heldigvis med tiden. Blir jo redd av dette, hvilke reaksjoner fikk du? Er jo redd jeg er dødssyk, føler meg jo sletts ikke bra. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. september 2014 Forfatter Skrevet 25. september 2014 Hvis det er pga psykosen i sommer, betyr det at jeg må ha det som dette i to tre år? Tåler virkelig veldig lite 0 Siter
ISW Skrevet 25. september 2014 Skrevet 25. september 2014 Du skriver jo at det skjedde noe fysisk med deg, og du ble redd. Det blir jo litt som at noen skremmer deg og du blir redd. Det er jo en del av å være menneske at man blir redd når det skjer noe skummelt. Til sammenligning, når jeg får mange "hjertesmell" så kan jeg bli redd, selv om selve angsten min er godt behandlet. Det er vanskelig å si hva som skjedde. Siden ting ble tåkete og følte at du skulle dette sammen var det kanskje et lite blodtrykksfall. Det er ikke farlig. Men hvis det gjentar seg kan du jo snakke med legen om det? 0 Siter
DoleMari Skrevet 25. september 2014 Skrevet 25. september 2014 Du står ikke på for høy dose da? Jeg blir kjempetung og trøtt av bare litt for mye Sobril. Orker nesten ikke bevege meg da, og da blir jeg redd. Kanskje du også er litt sliten og har beveget det litt lite i det siste? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2014 Forfatter Skrevet 26. september 2014 Du skriver jo at det skjedde noe fysisk med deg, og du ble redd. Det blir jo litt som at noen skremmer deg og du blir redd. Det er jo en del av å være menneske at man blir redd når det skjer noe skummelt. Til sammenligning, når jeg får mange "hjertesmell" så kan jeg bli redd, selv om selve angsten min er godt behandlet. Det er vanskelig å si hva som skjedde. Siden ting ble tåkete og følte at du skulle dette sammen var det kanskje et lite blodtrykksfall. Det er ikke farlig. Men hvis det gjentar seg kan du jo snakke med legen om det? Ok, syns det er veldig vanskelig å skille psykisk og fysisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2014 Forfatter Skrevet 26. september 2014 Du står ikke på for høy dose da? Jeg blir kjempetung og trøtt av bare litt for mye Sobril. Orker nesten ikke bevege meg da, og da blir jeg redd. Kanskje du også er litt sliten og har beveget det litt lite i det siste? Er 4 mg risperdal høyt da? Men kan jo være jeg ikke tåler den medisinen, vet ikke- Beveger meg jo omtrent ikke, kan jo ikke det når jeg får dette her hele tiden. 0 Siter
ISW Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Ok, syns det er veldig vanskelig å skille psykisk og fysisk. Det er jo fordi det egentlig ikke er noe som heter fysisk og psykisk. Vi er ett menneske, vi er ikke delt opp i en kropp og en hjerne 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2014 Forfatter Skrevet 26. september 2014 Det er jo fordi det egentlig ikke er noe som heter fysisk og psykisk. Vi er ett menneske, vi er ikke delt opp i en kropp og en hjerne Det gjør det vanskelig iallefall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Er 4 mg risperdal høyt da? Men kan jo være jeg ikke tåler den medisinen, vet ikke- Beveger meg jo omtrent ikke, kan jo ikke det når jeg får dette her hele tiden. Jeg tror man bare må tvinge seg til å være i aktivitet. Anonymous poster hash: f8a53...bf2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2014 Forfatter Skrevet 26. september 2014 Jeg tror man bare må tvinge seg til å være i aktivitet. Anonymous poster hash: f8a53...bf2 Forstår det, men det er vanskelig det når jeg blir så dårlig at jeg ikke klarer å stå på bena. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Forstår det, men det er vanskelig det når jeg blir så dårlig at jeg ikke klarer å stå på bena. Har du fått sjekket blodtrykket?Anonymous poster hash: f8a53...bf2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2014 Forfatter Skrevet 26. september 2014 Har du fått sjekket blodtrykket?Anonymous poster hash: f8a53...bf2 Når jeg var innlagt var blodtrykket bra, eneste pulsen som var høy. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2014 Forfatter Skrevet 26. september 2014 Klrer ikke fungere, kan dette være bare psykisk? Er så lei og fortvilet over dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.