Gjest Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 Skrevet 25. september 2014 hei jeg er en kvinne på 28 år med bipolarlidelse, men har de senaste år slitet mer med deprisioner ikke mani, jeg har nå hatt mitt 3 kramp anfall på mindre enn ett år, mr, ep viser ingen resultat dem fandt en svulst i hypofysen men den skall ikke ha noe å gjøre med kramp anfallerne har jeg fått førklart. jeg lider jeg har hatt ganske kraftige anfall som kommer uten forvarning å skumm kommer ur munnen min å jeg har vanskeligt å puste, jeg får sef ikke med meg dette å har minnes tap even etter hendelsen allt fra 30 min til en time, etter det blir jeg kjempe dålig kvalm å svak, vad kan dette vare jeg begynner bli litt urolig, vad kan førosake dette? jkan det vare psykiskt? har vanskeligt å tru det men finner ikke noen forklaring til disse kraftiga anfall som bare kommer helt uventet, takksam for svar mvh Bella 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.