Gå til innhold

Irasjonelle tanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har masse irasjonelle tanker og psykologen mente dette var tvangstanker, er det medisiner som hjelper for det eller kan jeg jobbe for å bli kvitt dem? Skulle vært hos henne i går men da var hun syk, trenger å bli kvitt disse tankene. Har noe tvangshandlinger om kvelden, men det er visst mest tvangstanker jeg har. Trodde risperdal skulle hjelpe på det også, men medisiner kan vel ikke forandre tankene.

Skrevet

Ser også noe lys igjen og kjenner energier i hodet, er ikke dette psykosesymptomer da? Tar jo AP.

Skrevet

Har masse irasjonelle tanker

Hva er irasjonelle tanker?

Anonymous poster hash: 81b62...f41

Skrevet

Ser også noe lys igjen og kjenner energier i hodet, er ikke dette psykosesymptomer da? Tar jo AP.

kan være du tar for lav dose bare...

Skrevet

Hva er irasjonelle tanker?

Kan tenke når jeg står i dusjen at noen skal komme å drepe meg med kniv, blir redd da.

Skrevet

kan være du tar for lav dose bare...

Tror jeg tar en ganske normal dose, men blir jo skremt nå da. Kjenner energier i hodet hele tiden.

Skrevet

Kan tenke når jeg står i dusjen at noen skal komme å drepe meg med kniv, blir redd da.

da jeg var psykotisk var jeg overbevist at bestevenninna mi skulle stjele alle pengene mine så jeg løp inn i en taxi for å stoppe henne, og da ble jeg livredd for jeg trodde hun skulle drepe meg når jeg oppdaget henne.

Skrevet

da jeg var psykotisk var jeg overbevist at bestevenninna mi skulle stjele alle pengene mine så jeg løp inn i en taxi for å stoppe henne, og da ble jeg livredd for jeg trodde hun skulle drepe meg når jeg oppdaget henne.

Plagsomt med slike forestillinger, men jeg er jo ikke psykotisk nå.

Skrevet

Det er ikke normalt nei.

Skrevet

Tror jeg tar en ganske normal dose, men blir jo skremt nå da. Kjenner energier i hodet hele tiden.

På sykehuset der jeg hører til, setter de deg på den dosen du responderer på. De medisinerer til du blir kvitt symptomene. Men det finnes selvsagt en øvrig grense.

Skrevet

Det er ikke normalt nei.

Men er det tvangstanker? Tror det jo når jeg står i dusjen, men etterpå tenker jeg at det er irasjonellt og at det er tåpelig med slike tanker.

Skrevet

Men er det tvangstanker? Tror det jo når jeg står i dusjen, men etterpå tenker jeg at det er irasjonellt og at det er tåpelig med slike tanker.

Høres mer ut som irasjonell angst?

Skrevet

På sykehuset der jeg hører til, setter de deg på den dosen du responderer på. De medisinerer til du blir kvitt symptomene. Men det finnes selvsagt en øvrig grense.

Var jo innlagt i fjorten dagen og responderte godt på risperdal, så etter to dager hjemme gikk det bare nedover. Forstår det ikke helt, er jo som jeg blir verre igjen.

Skrevet

Var jo innlagt i fjorten dagen og responderte godt på risperdal, så etter to dager hjemme gikk det bare nedover. Forstår det ikke helt, er jo som jeg blir verre igjen.

Huff, så leit. Håper du ikke blir ordentlig syk igjen da.

Skrevet

Høres mer ut som irasjonell angst?

Det kan hende, gud jeg hater angst.

Skrevet

Huff, så leit. Håper du ikke blir ordentlig syk igjen da.

Får ikke håpe det, klarer bare ikke dette her.

Skrevet

Får ikke håpe det, klarer bare ikke dette her.

Syntes du skal ta det opp med legen snarest mulig.

Skrevet

Syntes du skal ta det opp med legen snarest mulig.

Skal til legen på tirsdag, skal ta det opp da. Jeg er jo ikke bra. Natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...