stjernestøv Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Har masse irasjonelle tanker og psykologen mente dette var tvangstanker, er det medisiner som hjelper for det eller kan jeg jobbe for å bli kvitt dem? Skulle vært hos henne i går men da var hun syk, trenger å bli kvitt disse tankene. Har noe tvangshandlinger om kvelden, men det er visst mest tvangstanker jeg har. Trodde risperdal skulle hjelpe på det også, men medisiner kan vel ikke forandre tankene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2014 Forfatter Skrevet 27. september 2014 Ser også noe lys igjen og kjenner energier i hodet, er ikke dette psykosesymptomer da? Tar jo AP. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Har masse irasjonelle tanker Hva er irasjonelle tanker? Anonymous poster hash: 81b62...f41 0 Siter
Høstløv Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Irrasjonell betyr fornuftstridig, ufornuftig. 0 Siter
kaprif Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Ser også noe lys igjen og kjenner energier i hodet, er ikke dette psykosesymptomer da? Tar jo AP. kan være du tar for lav dose bare... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2014 Forfatter Skrevet 27. september 2014 Hva er irasjonelle tanker? Anonymous poster hash: 81b62...f41 Kan tenke når jeg står i dusjen at noen skal komme å drepe meg med kniv, blir redd da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2014 Forfatter Skrevet 27. september 2014 kan være du tar for lav dose bare... Tror jeg tar en ganske normal dose, men blir jo skremt nå da. Kjenner energier i hodet hele tiden. 0 Siter
miakami Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Kan tenke når jeg står i dusjen at noen skal komme å drepe meg med kniv, blir redd da. da jeg var psykotisk var jeg overbevist at bestevenninna mi skulle stjele alle pengene mine så jeg løp inn i en taxi for å stoppe henne, og da ble jeg livredd for jeg trodde hun skulle drepe meg når jeg oppdaget henne. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2014 Forfatter Skrevet 27. september 2014 da jeg var psykotisk var jeg overbevist at bestevenninna mi skulle stjele alle pengene mine så jeg løp inn i en taxi for å stoppe henne, og da ble jeg livredd for jeg trodde hun skulle drepe meg når jeg oppdaget henne. Plagsomt med slike forestillinger, men jeg er jo ikke psykotisk nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Kan tenke når jeg står i dusjen at noen skal komme å drepe meg med kniv, blir redd da. Det er ikke normalt nei. Anonymous poster hash: 81b62...f41 0 Siter
kaprif Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Tror jeg tar en ganske normal dose, men blir jo skremt nå da. Kjenner energier i hodet hele tiden. På sykehuset der jeg hører til, setter de deg på den dosen du responderer på. De medisinerer til du blir kvitt symptomene. Men det finnes selvsagt en øvrig grense. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2014 Forfatter Skrevet 27. september 2014 Det er ikke normalt nei. Anonymous poster hash: 81b62...f41 Men er det tvangstanker? Tror det jo når jeg står i dusjen, men etterpå tenker jeg at det er irasjonellt og at det er tåpelig med slike tanker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Men er det tvangstanker? Tror det jo når jeg står i dusjen, men etterpå tenker jeg at det er irasjonellt og at det er tåpelig med slike tanker. Høres mer ut som irasjonell angst? Anonymous poster hash: 81b62...f41 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2014 Forfatter Skrevet 27. september 2014 På sykehuset der jeg hører til, setter de deg på den dosen du responderer på. De medisinerer til du blir kvitt symptomene. Men det finnes selvsagt en øvrig grense. Var jo innlagt i fjorten dagen og responderte godt på risperdal, så etter to dager hjemme gikk det bare nedover. Forstår det ikke helt, er jo som jeg blir verre igjen. 0 Siter
kaprif Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Var jo innlagt i fjorten dagen og responderte godt på risperdal, så etter to dager hjemme gikk det bare nedover. Forstår det ikke helt, er jo som jeg blir verre igjen. Huff, så leit. Håper du ikke blir ordentlig syk igjen da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2014 Forfatter Skrevet 27. september 2014 Høres mer ut som irasjonell angst? Anonymous poster hash: 81b62...f41 Det kan hende, gud jeg hater angst. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2014 Forfatter Skrevet 27. september 2014 Huff, så leit. Håper du ikke blir ordentlig syk igjen da. Får ikke håpe det, klarer bare ikke dette her. 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Får ikke håpe det, klarer bare ikke dette her. Syntes du skal ta det opp med legen snarest mulig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2014 Forfatter Skrevet 27. september 2014 Syntes du skal ta det opp med legen snarest mulig. Skal til legen på tirsdag, skal ta det opp da. Jeg er jo ikke bra. Natta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.