AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Eg er fullstendig klar over at medisiner virker ulikt på hver enkelt individ. Noen kan ha dårlig effekt av en type mens andre kan god effekt,men bivirkningene pleier jo å arte seg nogenlunde likt. Jeg har nå godt på zoloft en ukes tid,og har nå begynt å få ekstrem morgen kvalme. Den bedrer seg noe utover dagen,men om morningen er den helt forjævelig. Så er det andre som sleit med denne bivirkningen,og i så fall hvor lang tid tok det for deg før den bivirkningen gikk over? Og hvor lenge utover dagen satt kvalmen i? Anonymous poster hash: 892b0...4acAnonymous poster hash: 875bf...1d7 0 Siter
ISW Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 At du blir kvalm er (uansett hvor rart det høres) et tegn på at medisinen kan virke på deg. Kvalmen kommer av medisinens "ønskede" effekt, bare på et annet organsystem. Den pleier å gå over av seg selv etter en uke eller to (tror jeg bare var kvalm et par dager). Om den mot formodning ikke gjør det, og blir helt uutholdelig, er det en mulighet for å be legen om et kvalmedempende medikament av typen 5HT3-blokker, eventuelt Remeron eller Tolvon som også har denne effekten (og antidepressiv effekt i tillegg). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.