YoplaitDouble Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Jeg er på dag 4 med 150mg Wellbutrin. Kun litt kvalm de første dagene, ellers ikke noe spesielt. Er det sannsynlig at jeg slapp bivirkningen angst, om denne ikke har dukket opp ennå? Hvis jeg skulle få den, er den typisk forbigående som med ssri? Interessant at jeg tåler dette mye bedre enn de svært beskjedne NA-dosene av Efexor tidligere. 0 Siter
ISW Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Tror nok denne NA-effekten du får er svært mye høyere av Seroquel (metabolitten altså) enn av Wellbutrin. Norepinephrine transporter: KI = 940 nM Dopamine Transporter: KI = 562 nM Dette gjelder Wellbutrin. Til sammenligning har norquetiapin KI = 12 nM på noradrenalintransportøren. Beklager til alle som leser dette, jeg burde egentlig ikke skrive sånt :-) 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 27. september 2014 Forfatter Skrevet 27. september 2014 Tror nok denne NA-effekten du får er svært mye høyere av Seroquel (metabolitten altså) enn av Wellbutrin. Norepinephrine transporter: KI = 940 nM Dopamine Transporter: KI = 562 nM Dette gjelder Wellbutrin. Til sammenligning har norquetiapin KI = 12 nM på noradrenalintransportøren. Beklager til alle som leser dette, jeg burde egentlig ikke skrive sånt :-) Takk for opplysningen Kan man tolke det slik at Wellbutrin + Seroquel vil utjevne hverandre på effektene de har på dopamin? Slik at man egentlig sitter igjen hovedsaklig med effekter på serotonin og noradrenalin? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Et godt råd: Drit i det, for ikke å fange deg selv i en placebo/nocebo-effekt. Ta det som det kommer. Anonymous poster hash: d5cf7...f2e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.