Gjest Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Hei! Jeg har prøvd å slutte med Cipralex uten hell. Nå er jeg oppe i 20 mg for å komme meg ovenpå, som jeg enda ikke har gjort. Bruker i tillegg 200 mg Lamictal, som jeg ikke tror har noe effekt. Serumprøve viste at jeg hadde noe høyere serum enn ønsket etter 4 uker, verdien var 126 (verdiene bør være innenfor 20-120). Har dette konsekvenser? kan jden lille overdoseringen føre til kraftigere bivirkninger som ikke vil gi seg - feks. angst? Jeg opplever det som krevende å trappe opp og ned. Kan Lamictalen påvirke serumet? Og må Lamictal trappes ned gradvis? Med vennlig hilsen en som håper på et godt råd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Cipralex 126 er helt ok.Lamictal brukes jo ofte som forebyggende. Da er det vanskelig å vite om den virker eller ikke. Hvis du har en bipolar lidelse, synes jeg du skal fortsette med den. Om du velger å slutte, bør det skje ved langsom nedtrapping. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.