Gondor Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 I dag har det vært stormangrep og jeg har blitt slengt hit og dit. Virkelig artig. Jeg lurer på: er det jeg selv som skaper det gjennom negativt selvprat eller er det kjemien i den morsomme hjernen som skaper det? Nå prøver jeg å nulle ut, men det er ikke greit. Andre som har vært på en festlig tur i dag? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 I dag har det vært stormangrep og jeg har blitt slengt hit og dit. Virkelig artig. Jeg lurer på: er det jeg selv som skaper det gjennom negativt selvprat eller er det kjemien i den morsomme hjernen som skaper det? Nå prøver jeg å nulle ut, men det er ikke greit. Andre som har vært på en festlig tur i dag? Det var stormangrep hos oss natt til lørdag. Hagemøblene ble slengt hit og dit. Inni hodet mitt er det pent vær og god stemning. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 I dag har det vært stormangrep og jeg har blitt slengt hit og dit. Virkelig artig. Jeg lurer på: er det jeg selv som skaper det gjennom negativt selvprat eller er det kjemien i den morsomme hjernen som skaper det? Nå prøver jeg å nulle ut, men det er ikke greit. Andre som har vært på en festlig tur i dag? Har vært stlle i mitt sinn i dag og det er ganske deilig, første dagen på lenge det har vært så stille. Stille før stormen kanskje, men får ikke håpe det. 0 Siter
Health Freak Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Jeg lurer på: er det jeg selv som skaper det gjennom negativt selvprat eller er det kjemien i den morsomme hjernen som skaper det? Begge deler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.