Gå til innhold

Slitsomt med eupf!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det vært stormangrep og jeg har blitt slengt hit og dit. Virkelig artig. Jeg lurer på: er det jeg selv som skaper det gjennom negativt selvprat eller er det kjemien i den morsomme hjernen som skaper det? Nå prøver jeg å nulle ut, men det er ikke greit.

Andre som har vært på en festlig tur i dag?

Skrevet

I dag har det vært stormangrep og jeg har blitt slengt hit og dit. Virkelig artig. Jeg lurer på: er det jeg selv som skaper det gjennom negativt selvprat eller er det kjemien i den morsomme hjernen som skaper det? Nå prøver jeg å nulle ut, men det er ikke greit.

Det var stormangrep hos oss natt til lørdag. Hagemøblene ble slengt hit og dit. Inni hodet mitt er det pent vær og god stemning.

Skrevet

Har vært stlle i mitt sinn i dag og det er ganske deilig, første dagen på lenge det har vært så stille. Stille før stormen kanskje, men får ikke håpe det.

Skrevet

Jeg lurer på: er det jeg selv som skaper det gjennom negativt selvprat eller er det kjemien i den morsomme hjernen som skaper det?

Begge deler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...