stjernestøv Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Hva er det viktig å skjekke hos legen når en skal finne ut om det at jeg er dårlig er fysisk eller psykisk? Har følt det er fysisk før men da fant de ingenting, føles fysisk igjen nå. Hvorfor må det være så vanskelig å skille fysisk og psykisk? Er jo umulig å vite om det er fysisk eller psykisk, bortsett fra å se på tidligere erfaringer. 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 (endret) Hva er det viktig å skjekke hos legen når en skal finne ut om det at jeg er dårlig er fysisk eller psykisk? Har følt det er fysisk før men da fant de ingenting, føles fysisk igjen nå. Hvorfor må det være så vanskelig å skille fysisk og psykisk? Er jo umulig å vite om det er fysisk eller psykisk, bortsett fra å se på tidligere erfaringer. Følger du deg fysisk dårlig er det veldig dumt å røyke, spise usunt og aldri mosjonere/trene. Ellers er det viktig å få tatt blodprøver for å sjekke bl.a. vitamin B12, jern, og D-vitamin, samt stoffskiftet. Endret 30. september 2014 av slabbedask 0 Siter
Madelenemie Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Hva er det viktig å skjekke hos legen når en skal finne ut om det at jeg er dårlig er fysisk eller psykisk? Har følt det er fysisk før men da fant de ingenting, føles fysisk igjen nå. Hvorfor må det være så vanskelig å skille fysisk og psykisk? Er jo umulig å vite om det er fysisk eller psykisk, bortsett fra å se på tidligere erfaringer. Hei! Som oftest klarer man skille det, men kun når tilstandene er kjent. Jeg mente mine nervesmerter var psykiske, da jeg er så stress sensitiv, men de var fysiske så jeg skal opereres , greit å tenke på nå, for lenge til, liker ikke sykehus, så vurderer avlyse timen. Har vært bra lenge nå, men er jo uvanlig varmt, og jeg er blitt flinkere til å kle meg, holde med varm.osv.. Hva er din fysiske sykdom? Hvor er ubehaget? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. september 2014 Forfatter Skrevet 30. september 2014 Følger du deg fysisk dårlig er det veldig dumt å røyke, spise usunt og aldri mosjonere/trene. Ellers er det viktig å få tatt blodprøver for å sjekke bl.a. vitamin B12, jern, og D-vitamin, samt stoffskiftet. Er ganske usunn da Får si jeg vil ta noen blodprøver for å se om jeg magler noe. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. september 2014 Forfatter Skrevet 30. september 2014 Hei! Som oftest klarer man skille det, men kun når tilstandene er kjent. Jeg mente mine nervesmerter var psykiske, da jeg er så stress sensitiv, men de var fysiske så jeg skal opereres , greit å tenke på nå, for lenge til, liker ikke sykehus, så vurderer avlyse timen. Har vært bra lenge nå, men er jo uvanlig varmt, og jeg er blitt flinkere til å kle meg, holde med varm.osv.. Hva er din fysiske sykdom? Hvor er ubehaget? Vet jo ikke om det er noe fysisk men det kjennes sånn ut. Blir så rar i kroppen og hodet, føles ut som jeg skal dettte sammen. Kan bli svimmel også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. september 2014 Forfatter Skrevet 30. september 2014 Nei, han trodde det var psykisk han, det er jo typisk når man sliter psykisk Men skal få ta noen blodprøver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.