Gå til innhold

Forslag til kognitive læringsbøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er lettfattelige helst, hjernen min tar inn lite akkurat nå.

Jeg må prøve og jobbe med meg selv for å takle ting akkurat nå. Sliter med kaos og dårlig samvittighet ovenfor mye. Må prøve og samle meg igjen. Forslag?

Skrevet

Eckhard Tolle har jo noen bøker som "lev i nuet", og fortid og fremtid hører ikke hjemme i tilværelsen. Jeg har bare lest halve boka selv, men ble tipset av ei venninne som hadde god effekt av å lese den boka :)

Jeg leser "Tenk deg glad" nå, men den er ikke så lettlest, og har en del oppgaver å jobbe med :)

Skrevet

Eckhard Tolle har jo noen bøker som "lev i nuet", og fortid og fremtid hører ikke hjemme i tilværelsen. Jeg har bare lest halve boka selv, men ble tipset av ei venninne som hadde god effekt av å lese den boka :)

Jeg leser "Tenk deg glad" nå, men den er ikke så lettlest, og har en del oppgaver å jobbe med :)

Tusen takk :-). Skal forsøke å anskaffe den av Eckhard Tolle. Må finne en måte å håndtere alt som skjer på. Jeg må kanskje snakke med noen litt mere om dette, men jeg har alltid fått hørt at ting er hemmelig, at andre mennesker ikke er til å stole på. Er redd folk blir sinte på meg, enda jeg tror ikke det er jeg som har gjort noe galt. Bare rot dette. Kanskje det hjelper å skrive litt, få litt system i rotet?

Skrevet

Tusen takk :-). Skal forsøke å anskaffe den av Eckhard Tolle. Må finne en måte å håndtere alt som skjer på. Jeg må kanskje snakke med noen litt mere om dette, men jeg har alltid fått hørt at ting er hemmelig, at andre mennesker ikke er til å stole på. Er redd folk blir sinte på meg, enda jeg tror ikke det er jeg som har gjort noe galt. Bare rot dette. Kanskje det hjelper å skrive litt, få litt system i rotet?

Kan nok være lurt å finne ut hvilke type bekymringer du har, og hvor realistiske de er. Så å skrive ned tanker og følelser er absolutt ikke en dum ide :) Kan nok være lurt å lufte problemene med noen andre, slik at de kan få deg til å se på situasjonen i et annet lys?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...