Gå til innhold

NHD og andre/Det går vel over av seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Både legen og psykologen mente det var psykisk det jeg sliter med nå, at jeg hadde vært så syk at det tok lang tid å komme seg. Da går det vel over etterhvert?

Psykologen snakket om innleggelse igjen, noe jeg ikke er helt for. Mener jeg klarer meg like godt hjemme selv om jeg er dårlig, der inne må jeg treffe nye folk igjen og dele bad/do. Plager meg å dele do siden jeg sliter med forstoppelse, ikke er jeg psykotisk heller.

Hvor lang tid kan jeg regne med at dette varer? Det føles både psykisk og fysisk, energier tenker jeg litt på igjen siden jeg kjenner dem i kroppen. Trenger jeg mer medisin i tilegg til risperdal tror du?

Både legen og psykologen har reagert på at jeg slutten med seroquel 100 mg om kvelden, men det var jo for søvn, har det noe å si da? Legen der jeg var innlagt sa jeg skulle slutte med den, men skrev det ikke i epikrisen.

Endret av stjernestøv
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du skriver at du tok seroquel for søvn. Det er korrekt, men en for enkel forståelse.

Seroquel er også et antipsykotikum. Selv om 100 mg er en liten antipskotisk dose, kan det når det kommer på toppen av en fast Risperdaldose, være avgjørende for sykdom eller ikke sykdom.

Skrevet

Du skriver at du tok seroquel for søvn. Det er korrekt, men en for enkel forståelse.

Seroquel er også et antipsykotikum. Selv om 100 mg er en liten antipskotisk dose, kan det når det kommer på toppen av en fast Risperdaldose, være avgjørende for sykdom eller ikke sykdom.

Ok, det har jeg ikke tenkt på, får ikke håpe det er derfor jeg ikke er bra. Fikk hjertebank av den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...