Gå til innhold

Livet mitt...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjøre noe ut av livet mitt!!! Noe stort! Bra for samfunnet, få masse respekt og anerkjennelse!

Skrevet

Jeg vil gjøre noe ut av livet mitt!!! Noe stort! Bra for samfunnet, få masse respekt og anerkjennelse!

Så, gjør noe ut av livet ditt!!! Noe stort! Bra for samfunnet, få masse respekt og anerkjennelse! da vel

Skrevet

Fokuserer du for mye på målet og for lite på del-målene?

Selvdisplin er et must hvis man vil oppnå ting. Hvordan er det med din?

Jeg vil også ha det du nevnte. Men har altfor mye i bagasjen til å oppnå det. Men det er kanskje bare en unnskyldning for å la alt skure og gå. Skitt la gå. Ja, nettopp;-)

Gjest Gargamel
Skrevet

Hva med å bli skiløper? Vi trenger en ny Petter Northug.

Skrevet

Det er flott med drømmer og ambisjoner, men jeg tror kanskje det er best å starte i det små. Bake kake..? :)

Skrevet

Fokuserer du for mye på målet og for lite på del-målene?

Selvdisplin er et must hvis man vil oppnå ting. Hvordan er det med din?

Jeg vil også ha det du nevnte. Men har altfor mye i bagasjen til å oppnå det. Men det er kanskje bare en unnskyldning for å la alt skure og gå. Skitt la gå. Ja, nettopp;-)

Jeg har veldig lite selvdisiplin ja. :P

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Så sånn er det med den saken.

Hva med å bli skiløper? Vi trenger en ny Petter Northug.

Han er på vei tilbake, har du ikke sett kroppen hans? :P Nå har de uleashed the beast...

Det er flott med drømmer og ambisjoner, men jeg tror kanskje det er best å starte i det små. Bake kake..? :)

Du sier noe der. :) Men jeg tror ikke jeg skal ha noe kake, det vil bare slowe meg mer ned. :P

Jeg drømmer nok mye, og har lite handlekraft.

Skrevet

Skjønner godt at du drømmer.

Apropos karriere, hvorfor ikke prøve seg som kunstner. Du vet at det kreves bare 10 % talent og resten er arbeid arbeid arbeid. Og du er din egen herre. Herlig det vel?

Passer deg bra det? He he

Noe annet du hadde i tankene karrieremessig kanskje? Hva er din "force majore", om jeg tør spørre?

Skrevet

Hva er din "force majore", om jeg tør spørre?

Uvesentlig, er kontraktsbrudd uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...