Gå til innhold

teit spørsmål

Gjest ei jente som mange vet hvem er, mn ikke

Anbefalte innlegg

Gjest ei jente som mange vet hvem er, mn ikke
Skrevet

kanskje et litt teit spørsmål, men går det an å kaste opp innvoller??

Gjest svinging
Skrevet

De sitter vanligvis godt festet inni kroppen, så da har du jammen meg kraftige brekninger og bør nok vurdere å ringe legen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er umulig :-)

• 4 uker senere...
Gjest Frøken Magetarm
Skrevet

Hei!

Mage og tarmsystemet er liksom et lukka system.Du kaster ikke opp selve magesekken og heller ikke tarmene. Det er imidlertid mulig å få et brokk, mellomgulvsbrokk. Da lukkemuskelen for magesekken over mellomgulbet, og trykkforskjellen gjør det lettere å oppleve halsbrann.

Organene ellers ligger utenfor magesekken og tarmen. Du satte egentlig tankene mine litt i sving. Hva om en har en perforert magesekk eller tarm (perforert = det "har gått hull") Er det da helt teoretisk mulig for organer å trenge inn i magesekken for så å bli kasta opp? Men jeg trur nok de er fersta i noe anna vev, festa i bukveggen trur jeg. Innhold fra magen kan gå ut i bukhulen, ved noen sykelige tilstander. Men merker man jo at man føler seg ganske syk, det er smertefullt. Hm..en liten avsporing dette..

Men uansett om det er umulig å kaste opp innvoller, så er det jo ikke akkurat så heldig å kaste opp mat med vilje. Ønsker deg lykke til med å komme ut av det mønsteret! Stå på, ver sterk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...