AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 for to år siden var jeg veldig manisk. Jeg var besatt av en fyr som aldri hadde gjort annet enn å bruke meg for penger. Så jeg skjønte han ikke likte meg. Men jeg var besatt av å få "et siste ligg" med han. Koste hva det koste ville. Jeg sendte laaange meldinger på facebook og masse sms`er. Jeg brydde meg ikke om hvor mye jeg måtte betale. Plutselig oppfattet han via mine lange meldinger at jeg var ute etter "en siste gang", og dagen kom. Fantastisk. Jeg var så oppspilt at jeg ble psykotisk, mistet hukommelsen, gjentok meg selv hele tiden og pratet konstant. Så jeg fikk mitt "siste ligg", og jeg var sååå oppspilt og entusiastisk pga det, men jeg husker det knapt. Ironisk nok hadde det aldri trengt å være "en siste gang", da jeg alltid kan få han så lenge jeg har penger... Er dette vanlig under mani? Anonymous poster hash: 9ba72...b13 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 for to år siden var jeg veldig manisk. Jeg var besatt av en fyr som aldri hadde gjort annet enn å bruke meg for penger. Så jeg skjønte han ikke likte meg. Men jeg var besatt av å få "et siste ligg" med han. Koste hva det koste ville. Jeg sendte laaange meldinger på facebook og masse sms`er. Jeg brydde meg ikke om hvor mye jeg måtte betale. Plutselig oppfattet han via mine lange meldinger at jeg var ute etter "en siste gang", og dagen kom. Fantastisk. Jeg var så oppspilt at jeg ble psykotisk, mistet hukommelsen, gjentok meg selv hele tiden og pratet konstant. Så jeg fikk mitt "siste ligg", og jeg var sååå oppspilt og entusiastisk pga det, men jeg husker det knapt. Ironisk nok hadde det aldri trengt å være "en siste gang", da jeg alltid kan få han så lenge jeg har penger... Er dette vanlig under mani? Anonymous poster hash: 9ba72...b13 Virker som manisk oppførsel. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 Ja, dette er meget vanlig under mani. Ukritiskhet både når det gjelder sex og penger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.