DoleMari Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg kom i skade for å kaste et tyggispapir på bakken i dag, noe jeg virkelig ikke pleier å gjøre.... det kom da en mann bort og kjeftet meg huden full, jeg svare bare ok og gikk. Han eglet seg på meg og fotfulgte meg. Jeg prøvde å komme meg bort hvor det sto folk ved bussholdeplass, han ropte fittekjerring og masse skjellsord og spytta på meg. Det var forferdelig ydmykende. Jeg ble bare stående å ta imot. Sinnet fråtsa av ham. Jeg venta meg bare et slag. Fikk oppleve hvordan det er når ingen gjør noe. Kanskje dem trodde jeg kjente den gale mannen der, enda jeg tør påsta jeg ser ordentlig ut og "langt over" hans nivå! Da jeg kom på bussen begynte jeg bare å grine, det var så ydmykende... er også veldig sliten, ,har sovet lite siste ukene:( Men burde jeg reagere annerledes til en annen gang? ropt om hjelp? Jeg ble bare helt apatisk.... tenkte det var lurt å si minst mulig og stå å ta imot masse ydkymende dritt:((( 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg kom i skade for å kaste et tyggispapir på bakken i dag, noe jeg virkelig ikke pleier å gjøre.... det kom da en mann bort og kjeftet meg huden full, jeg svare bare ok og gikk. Han eglet seg på meg og fotfulgte meg. Jeg prøvde å komme meg bort hvor det sto folk ved bussholdeplass, han ropte fittekjerring og masse skjellsord og spytta på meg. Det var forferdelig ydmykende. Jeg ble bare stående å ta imot. Sinnet fråtsa av ham. Jeg venta meg bare et slag. Fikk oppleve hvordan det er når ingen gjør noe. Kanskje dem trodde jeg kjente den gale mannen der, enda jeg tør påsta jeg ser ordentlig ut og "langt over" hans nivå! Da jeg kom på bussen begynte jeg bare å grine, det var så ydmykende... er også veldig sliten, ,har sovet lite siste ukene:( Men burde jeg reagere annerledes til en annen gang? ropt om hjelp? Jeg ble bare helt apatisk.... tenkte det var lurt å si minst mulig og stå å ta imot masse ydkymende dritt:((( For en overdreven reaksjon fra mannens side, vil tro det var skikkelig skremmende ja. Hadde nok blitt stille jeg også og stått der og måpet, kanskje folkene rundt også var sjokkert? Forstår din reaksjon på det. 0 Siter
DoleMari Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Skrevet 2. oktober 2014 For en overdreven reaksjon fra mannens side, vil tro det var skikkelig skremmende ja. Hadde nok blitt stille jeg også og stått der og måpet, kanskje folkene rundt også var sjokkert? Forstår din reaksjon på det. Ja, kanskje det var sjokket som gjorde det. Jeg ble helt sjokka og handlingslamma og ville gjøre minst mulig for å provosere. Det så ut som han var ute etter bråk. Kanskje han var psykotisk? Og hvorfor lurer jeg egentlig på det.... begynte bare å tenke å det etter jeg kom hjem fra jobb, fordi det har vært flere ustabile folk på bussen i det siste. Forrige dagen var det en som gikk og banka seg i hodet og lagde skytevåpenvevegelse med hendene, Jeg turte ikke ta den bussen, jeg! Enda det er nokså fredelig her jeg bor, men endel asylsøkere tror jeg i nærheten her 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Jeg turte ikke ta den bussen, jeg! Enda det er nokså fredelig her jeg bor, men endel asylsøkere tror jeg i nærheten her Er det noe bråk med disse da? Endret 2. oktober 2014 av slabbedask 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 Ja, kanskje det var sjokket som gjorde det. Jeg ble helt sjokka og handlingslamma og ville gjøre minst mulig for å provosere. Det så ut som han var ute etter bråk. Kanskje han var psykotisk? Og hvorfor lurer jeg egentlig på det.... begynte bare å tenke å det etter jeg kom hjem fra jobb, fordi det har vært flere ustabile folk på bussen i det siste. Forrige dagen var det en som gikk og banka seg i hodet og lagde skytevåpenvevegelse med hendene, Jeg turte ikke ta den bussen, jeg! Enda det er nokså fredelig her jeg bor, men endel asylsøkere tror jeg i nærheten her Forstår at du blir skremt av folk som oppfører seg rart, det gjør jeg også. 0 Siter
DoleMari Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Skrevet 2. oktober 2014 Er det noe bråk med disse da? Nei, lite som jeg vet. Men det er endel "raringer" med litt merkelig adferd.. politiet kjører ofte rundt her på kvelden. Men ser ikke blokka fra meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.