Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Personlighetsforstyrrelser viser seg som uheldige personlighetstrekk som er typiske for personen over tid og uavhengig av sykdomsepisoder. PTSD kan gi noen lignende symptomer.Depresjoner er tidsavgrensede episoder med vanligvis lange friske perioder mellom. 0 Siter
FGT Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Personlighetsforstyrrelser viser seg som uheldige personlighetstrekk som er typiske for personen over tid og uavhengig av sykdomsepisoder. PTSD kan gi noen lignende symptomer.Depresjoner er tidsavgrensede episoder med vanligvis lange friske perioder mellom.Gjelder dette også dystymi ? Endret 6. oktober 2014 av FGT 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 @ftg: Når jeg skriver depresjoner, så mener jeg depresjoner. Hvis jeg hadde ment dystymi, hadde jeg skrevet det. 0 Siter
FGT Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) @ftg: Når jeg skriver depresjoner, så mener jeg depresjoner. Hvis jeg hadde ment dystymi, hadde jeg skrevet det.interessant det du sier der, har ikke tenkt det slik. altså sykdom kan gå i faser, trenger ikke være der hele tiden. PF har trekk, eller karaktertrekk er der hele tiden uten å være syk, eller kalle for en sykdom. Endret 6. oktober 2014 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.