Gå til innhold

Jeg er borderline

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Personlighetsforstyrrelser viser seg som uheldige personlighetstrekk som er typiske for personen over tid og uavhengig av sykdomsepisoder. PTSD kan gi noen lignende symptomer.

Depresjoner er tidsavgrensede episoder med vanligvis lange friske perioder mellom.

Skrevet (endret)

Personlighetsforstyrrelser viser seg som uheldige personlighetstrekk som er typiske for personen over tid og uavhengig av sykdomsepisoder. PTSD kan gi noen lignende symptomer.

Depresjoner er tidsavgrensede episoder med vanligvis lange friske perioder mellom.

Gjelder dette også dystymi ? Endret av FGT
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

@ftg: Når jeg skriver depresjoner, så mener jeg depresjoner. Hvis jeg hadde ment dystymi, hadde jeg skrevet det.

Skrevet (endret)

@ftg: Når jeg skriver depresjoner, så mener jeg depresjoner. Hvis jeg hadde ment dystymi, hadde jeg skrevet det.

interessant det du sier der, har ikke tenkt det slik. altså sykdom kan gå i faser, trenger ikke være der hele tiden. PF har trekk, eller karaktertrekk er der hele tiden uten å være syk, eller kalle for en sykdom. Endret av FGT

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...