Gå til innhold

Bruker de slike i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilfelle hvorfor?

Virker veldig klaustrofobisk å ha på seg, uff!

10701966_10152291822937665_6552656498651

Skrevet

Jeg tror ikke det. De reimer deg fast i senga istedet.

Skrevet

Jeg tror ikke det. De reimer deg fast i senga istedet.

Åja, det må ha vært fælt for de som var i en tvangstrøye, grøsser av det :o Forstår ikke helt det med reimer heller, men de må vel det hvis pasienten går helt berserk. Bare tanken på å ikke kunne røre seg, jeg skal iallefall aldri havne i reimer.

Skrevet

Er for store sjanser for at pasienten pådrar seg fysiske skader ved en sånn trøye.

Skrevet

Er for store sjanser for at pasienten pådrar seg fysiske skader ved en sånn trøye.

Og psykiske.

Skrevet

Og psykiske.

Ja er det nok som regel traumatisk det, men er det verre (sånn sett) enn belteseng? Man har jo beina fri... men dette vet jeg ikke.

Men vet at de ikke har sånne polstrede rom lenger. :P

Skrevet

Ja er det nok som regel traumatisk det, men er det verre (sånn sett) enn belteseng? Man har jo beina fri... men dette vet jeg ikke.

Men vet at de ikke har sånne polstrede rom lenger. :P

Nei jeg vet ikke, jeg hadde fått hetta. Forstår de som ser på det som et overgrep iallefall.

Skrevet

Nei jeg vet ikke, jeg hadde fått hetta. Forstår de som ser på det som et overgrep iallefall.

Ja jeg og, men for min del hadde tvangsmedisinering vært verre...

Skrevet

Ja jeg og, men for min del hadde tvangsmedisinering vært verre...

Jeg hadde sett på begge deler som overgrep, må være forferdelig å være tvangsmedisinert og. Hadde ikke orket det, får ikke håpe jeg klikker skikkelig en dag. Er noen ganger redd for det, bli så borte vekk...er jo folk som blir det. Da kan det vel skje med alle.

Skrevet

Der jeg var innlagt på akuttpost sist sa de brukte tvangstrøye en ytterst sjelden gang. De hadde ikke brukt en sånn på flere år - de foretrekker beltesenga

Anonymous poster hash: 3e376...5d3
Skrevet

Jeg hadde sett på begge deler som overgrep, må være forferdelig å være tvangsmedisinert og. Hadde ikke orket det, får ikke håpe jeg klikker skikkelig en dag. Er noen ganger redd for det, bli så borte vekk...er jo folk som blir det. Da kan det vel skje med alle.

Tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Sykdommen din arter seg nok på en annen måte.

Skrevet

Der jeg var innlagt på akuttpost sist sa de brukte tvangstrøye en ytterst sjelden gang. De hadde ikke brukt en sånn på flere år - de foretrekker beltesenga

Anonymous poster hash: 3e376...5d3

Godt det er sjeldent da, må være fælt inni en sånn en.

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Sykdommen din arter seg nok på en annen måte.

Ja jeg blir vel heller mer tafatt og ikke vill, men likevel.

Skrevet

Svær dose nozinan eller lignende, og belteseng, det var det de hadde å true med da jeg var innlagt. Glad jeg ikke er typen som utagerer. Det er jævlig nok å få en stor dose nozinan.

Anonymous poster hash: 58f94...0f6
Skrevet

Ja jeg blir vel heller mer tafatt og ikke vill, men likevel.

Altså du kan jo være veldig syk selv om det ikke er behov for tvangsmidler... har ikke bare med hvor alvorlig det er, men også hvordan sykdommen arter seg, og personlighet...

Skrevet

Åja, det må ha vært fælt for de som var i en tvangstrøye, grøsser av det :o Forstår ikke helt det med reimer heller, men de må vel det hvis pasienten går helt berserk. Bare tanken på å ikke kunne røre seg, jeg skal iallefall aldri havne i reimer.

Det velger du ikke selv det spørs Åsen sykdommen arter seg. Jeg ble reimet fast mange ganger
Skrevet

Altså du kan jo være veldig syk selv om det ikke er behov for tvangsmidler... har ikke bare med hvor alvorlig det er, men også hvordan sykdommen arter seg, og personlighet...

Ja det har vel det, syns synd på de som er ville og utagerende. Er vel de som blir lagt i reimer.

Skrevet

Det velger du ikke selv det spørs Åsen sykdommen arter seg. Jeg ble reimet fast mange ganger

Men du må jo ha vært vill da?

Skrevet

Men du må jo ha vært vill da?

Poenget er at det kunne jeg ingenting for selv. Husker det ikke en gang annet enn små Glimt
Skrevet

Poenget er at det kunne jeg ingenting for selv. Husker det ikke en gang annet enn små Glimt

Nei jeg tror ikke folk kan noe for det selv, syns synd på folk som mister kontrollen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...