Gå til innhold

Å være så nervøs at du virker " teit"--

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
Skrevet

Det var ikke så ille som jeg trodde. Om du har gjort deg til syndebukk synes jeg er uvesentlig, eller taler til din fordel. Det er ikke så viktig å "vinne" den typen diskusjoner.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

14

• XbellaX

3

• AnonymBruker

3

• Pallida

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det hadde vært letterevå forholde seg til om jeg ikke hadde knust glass og sagt jeg ville råde min bror til å vurdere forholdet(!). Sa også jeg visste at han lytter til meg. Da var jeh SLem, selv om det er litt sant.

Skrevet

Det hadde vært letterevå forholde seg til om jeg ikke hadde knust glass og sagt jeg ville råde min bror til å vurdere forholdet(!). Sa også jeg visste at han lytter til meg. Da var jeh SLem, selv om det er litt sant.

Ny dag i morgen, ny uke, og blanke ark. Lykke til med fargeleggingen. 

Skrevet

det er lett å si xbella. Dessverre kjenner jeg meg svært trist og oppbrakt. Lyst til å sove forever
Skrevet

Herregud, tror du slik svada hjelper noen?

Anonymous poster hash: 62b43...7e7

Skrevet

xBellax formidler aldri svada for meg!
Skrevet

xBellax formidler aldri svada for meg!

Ny dag nye muliheter er svada og klisje.

Skrevet

Ny dag nye muliheter er svada og klisje.

...men også en realitet. Heldigvis.

Skrevet

det er lett å si xbella. Dessverre kjenner jeg meg svært trist og oppbrakt. Lyst til å sove forever

Fokuset namnlaus, fokuset. Ikke bli for dradd inn i destruktivitet og feil valg. Jeg er helt sikker på at det som skjedde kan håndteres på en ok måte, ikke la det bli for stort.

Skrevet

Nei jeg tror ikke, jeg vet. 

:-)

Skrevet

Fokuset namnlaus, fokuset. Ikke bli for dradd inn i destruktivitet og feil valg. Jeg er helt sikker på at det som skjedde kan håndteres på en ok måte, ikke la det bli for stort.

fokus!

Ja - du sier noe.

Setter seg i kroppen som en mare- blir så skuffet over meg selv .

Tror jeg har gjenvunnet litt balanse nå. Fikk melding fra bror- han skriver han har stor takhøyde for meg og har innsikt i hvorfor jeg kan ha havnet ut på galeien som jeg gjor. Han ser det i relasjon til " tilstand".. :(( Jeg tenker det ikke kan brukes som unnskyldning - men forklaring og en erfaring jeg må lære av:(((!!! Hvorfor tisset jeg meg ut?? Vanvittig!!!!

har også tekstet m hans kjæreste som forteller hun har vært " der" selv og at ikke denne episoden forandrer hennes syn på meg som menneske. Hun har tatt avstand fra diagnostikk har hun fortalt meg og hengitt seg til gestaltterapi. ( tror hun har hatt elemeNt av eupf i tradisjonelt helsevesen. Hun er svært vrien å forholde seg til, slik vi ser det i vår fam . Hun er autoritær og såkalt hypersensitiv)

Hun sier hun gjerne vil være min støttespiller , men da må jeg slutte p se på henne som motstander. Hæ? Gjør jeg det!? Nei..,

Kjenner m litt invadert, men synes det er raust at hun tross alt sier det hun sier. Jeg ønsker ikke å være slik jeg var og føler ikke dette er vanlig reaksjonsmønster. Har fått støtte på det av min legebror. Det er litt godt. Uroen i kroppen har stagget litt. Alle sier jeg må prøve å fungere best mulig , så får fokusere på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...