usikker Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 er den som oftest gitt sammen med andre medisiner? Kunne sånn ønske at det fantest et medikament som økte stenmingsleiet litt, dempet redsel og angst og roet ned tankekjøret! Og det uten å virke sløvende, angstøkende og med fysiske ubehag! Har aldri prøvd Wellbutin, men har forstått det slik at det kan gi litt eksta energi? Men jeg leser stadig at det gies i tillegg til annet antidepresiver. Vel jeg får vente på hva psykiateren sier... Ha en fin dag dere! 0 Siter
ISW Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Hadde noen funnet opp medikamentet du beskriver (øke stemningsleiet, fjerne angst, dempe tankekjør og ingen bivirkninger) - så hadde det nok ventet en Nobelpris og milliardinntekter. Dessverre er dempende/angstdempende medisiner ofte sløvende og aktiverende medisiner angstskapende. Men i samråd med legen din går det jo an å finne det beste alternativet. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Reaksjonen på Wellbutrin kan etter hva jeg forstår være ganske forskjellig fra person til person. Den kan gis alene, men det er ikke så veldig fornuftig til angstpasienter. Jeg har angst og litt depresjon, og tåler Wellbutrin bedre enn da jeg tidligere forsøkte Zoloft. Da var det én dag hvor jeg ikke turte å gå ut av leiligheten, og jeg fikk panikkanfall av å gå ut i gangen. Wellbutrin var mild å starte med, sammenlignet med dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.