miakami Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg var ute en tur med to venninner, det ble spilt live musikk, jeg drakk ikke annet enn appelsinejuice, men jeg måtte bare dra hjem igjen fordi jeg ble for sliten i hodet av bråket. Nå er jeg helt ødelagt og må bare legge meg. Jeg var ikke sånn før jeg hadde mani med psykose. Noe er brukket av i hjernen og jeg tåler lite. 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Høres kjipt ut... Får vondt og slitenhet i hodet når hvis jeg slutter på eller reduserer antipsykotika jeg. Bare et sånn tips. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg var ute en tur med to venninner, det ble spilt live musikk, jeg drakk ikke annet enn appelsinejuice, men jeg måtte bare dra hjem igjen fordi jeg ble for sliten i hodet av bråket. Nå er jeg helt ødelagt og må bare legge meg. Jeg var ikke sånn før jeg hadde mani med psykose. Noe er brukket av i hjernen og jeg tåler lite. Synd du ikke tåler mer, er vel prisen man må betale pga sykdom. 0 Siter
Health Freak Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Går på Abilify 15 mg Har du prøvd Abilify + Trilafon? 0 Siter
miakami Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Skrevet 5. oktober 2014 Har du prøvd Abilify + Trilafon? Nei Hvorfor det? Vil ikke ha TD heller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.