Gå til innhold

Er slik man tenker med Sobril, slik "normale" tenker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har tatt en Sobril, og etter et par timer får en god effekt. Er det slik normale mennesker uten angst tenker, eller er Sobril litt "rusmiddel" i forhold til hvordan man tenker, hvor alt egentlig er ganske chill? :)

Anonymous poster hash: d9d88...e62
Skrevet

Jeg bruker Sobril fast og har gjort det i ca 10 år, har aldri fått høre av andre at jeg virker ruset og føler ikke selv at jeg får noen rus følelse, som feks ved alkohol.

Sobril gjør at en føler seg mer rolig , men jeg tror ikke den forandre måten å tenke på, ikke for meg i vært fall.

Du bør være forsiktig med å blande sobril og alkohol da sobril forsterker virkningen av alkoholen.

Anonymous poster hash: 2c882...9c8

Skrevet

Når man har tatt en Sobril, og etter et par timer får en god effekt. Er det slik normale mennesker uten angst tenker, eller er Sobril litt "rusmiddel" i forhold til hvordan man tenker, hvor alt egentlig er ganske chill? :)

Sobril i normale doser er ikke et rusmiddel. Du føler deg rolig, men det endrer ikke måten en tenker på.

Anonymous poster hash: 3dcf7...fe6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...