Gå til innhold

Er dette vanlig+?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sosialfobi.. og får muskelspenninger, puls, setter drikken i halsen om noen ser på meg i lunsjen... Skjelver om noen ser på noe jeg gjør.

Men å ha sex med kjæresten går helt fint.. Er det sånn for dere andre med sosialfobi?? At det aller mest imtime går heltfint, men ikke smalltalk med jobb folk?

Anonymous poster hash: 2b4e5...63f
Skrevet

Motsatt for meg, men jeg har ikke den diagnosen.

Men sosial angst kan arte seg på mange måter.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det er helt vanlig.

Skrevet

Motsatt for meg, men jeg har ikke den diagnosen.

Men sosial angst kan arte seg på mange måter.

Hvorfor svarer du når du egentlig ikke svarer på TS sitt spørsmål? Hvordan det er for deg, med en helt annen lidelse, er uinteressant.

Skrevet

Hvorfor svarer du når du egentlig ikke svarer på TS sitt spørsmål? Hvordan det er for deg, med en helt annen lidelse, er uinteressant.

Fordi sosial fobi kan være en del av diagnoser som schizotyp lidelse. Måkke være så gretten, gamle mann.

Skrevet

Det er to helt ulike lidelser.

Skrevet

Det er to helt ulike lidelser.

Javel, da har jeg misforstått, slik at TS kan se bort i fra mitt svar, siden det er uvesentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...