tårnsvale Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Har en dårlig kveld i kveld. Dere som er her kjenner meg ikke så godt, siden jeg ikke har skrevet så mye om meg her, men en dårlig kveld for meg, handler om at jeg får en følelse av å bli overveldet av et mørke som er inn i meg. I dette mørke er alle minnene om overgrep. Jeg får flashbacks, jeg skjelver, og jeg gråter. Jeg har det bra jeg, i det daglige, jobb jeg mestrer og trives i, egen bolig, venner, aktiviteter, godt humør. Men noen ganger kommer disse tunge kveldene, med alle de gamle bildene som farer over netthinna og gjennom kroppen. Jeg vet det går over, i morgen står jeg opp og går på jobb som vanlig, men i kveld er det tungt og jeg håper det blir lenge til neste gang. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Sender en oppmuntringstanke :-) 0 Siter
tårnsvale Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Skrevet 5. oktober 2014 Sender en oppmuntringstanke :-) Takk:-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Hei kjære deg, trist at du har en tung kveld. Setter meg ned ved siden av deg og tar en kopp te. Håper dagen din i morgen blir bedre. Ønsker deg en rolig natt. 0 Siter
villakulla Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 sender gode tanker til deg,vet hvordan du har det og sliter med det samme. imorgen er en ny dag 0 Siter
skal Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Vet hvordan det er. *forsiktig nettklem* 0 Siter
Gjest Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg forstår deg. Ønsker deg en god natt og bedre dag i morgen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.