Gå til innhold

en tung kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en dårlig kveld i kveld. Dere som er her kjenner meg ikke så godt, siden jeg ikke har skrevet så mye om meg her, men en dårlig kveld for meg, handler om at jeg får en følelse av å bli overveldet av et mørke som er inn i meg. I dette mørke er alle minnene om overgrep. Jeg får flashbacks, jeg skjelver, og jeg gråter.

Jeg har det bra jeg, i det daglige, jobb jeg mestrer og trives i, egen bolig, venner, aktiviteter, godt humør.

Men noen ganger kommer disse tunge kveldene, med alle de gamle bildene som farer over netthinna og gjennom kroppen.  Jeg vet det går over, i morgen står jeg opp og går på jobb som vanlig, men i kveld er det tungt og jeg håper det blir lenge til neste gang.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Sender en oppmuntringstanke :-)

Skrevet

Sender en oppmuntringstanke :-)

Takk:-)

Skrevet

Hei kjære deg, trist at du har en tung kveld. Setter meg ned ved siden av deg og tar en kopp te. Håper dagen din i morgen blir bedre. Ønsker deg en rolig natt.

Skrevet

sender gode tanker til deg,vet hvordan du har det og sliter med det samme. imorgen er en ny dag :)

Skrevet

Jeg forstår deg.

Ønsker deg en god natt og bedre dag i morgen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...